dinsdag 26 maart 2013

De maffe marathon

Hi,

vanavond ben ik met mijn moeder, zus, en vriend van mijn zus naar de bijenkorf geweest. Naar de maffe marathon, voor de eerste keer. En ik vond het super leuk!
Lekker beetje rondkijken bij alle spulletjes, en me verwonderen over hoeveel sommige mensen kunnen kopen. Zelf heb ik niet veel gekocht, twee dingen om precies te zijn. Ik zal er morgen een kleine shoplog over schrijven, ik vond het nu te donker om nog foto's te gaan maken.

Maar ik heb me prima vermaakt, zo'n avondje in de bijenkorf. Ik heb nog met verlangen tussen de M.A.C. make-up gestaan, maar ik heb de verleiding gelukkig kunnen weerstaan. De make-up was helaas niet in de aanbieding, anders had ik zeker ingeslagen!

Zoals ik net al zei zal ik morgen een shoplog maken van wat ik heb gekocht, en omdat ik morgen nog een keer lekker ga shoppen zal ik die spullen er ook meteen bijdoen. Dan word het een wat langer artikel. Vanavond houd ik het even bij een kort artikel, maar dat maak ik morgen goed, zeker weten!

Zijn jullie wel eens naar de maffe marathon geweest, en wat vonden jullie ervan?

Tot de volgende keer,
x Jasmijn

1 opmerking:

  1. Ik ben volgens mij zelfs nog nooit in de bijenkorf geweest... Maar leuk! Ik ben benieuwd naar je aankopen

    BeantwoordenVerwijderen