maandag 1 april 2013

Jasmijn's update

Hi,
Hier een snelle update van hoe het in mijn leven gaat. Ik wil proberen zo'n update elke keer aan het einde van de maand te doen


 Op het moment heb ik een drukke periode achter de rug. Ik heb twee weken terug toetsweek gehad, die ik gelukkig met (bijna) allemaal voldoendes heb kunnen afsluiten. Deze week heeft mij veel stress bezorgt. Ik heb die week weinig slaap gehad en ik heb liters koffie moeten drinken om wakker te kunnen blijven tijdens het leren, maar gelukkig is al het werk niet voor niks geweest. Ik was blij toen die week voorbij was en heb het dan ook uitvoerig gevierd met vriendinnen.

Ook ben ik deze maand gestart met hardlopen. Ik heb zo'n slechte conditie dat ik er pas geleden zelf van schrok, dus besloot ik dat er iets aangedaan moest worden. Ik wil proberen minstens twee keer in de week hard te lopen, maar ik weet niet zeker of dat gaat lukken i.v.m. school. Maar het is me nu twee weken achter elkaar gelukt, dus wie weet houd ik het vol.

Ook ben ik deze week begonnen met het leren voor mijn scooter theorie. Ik heb mijn theorie-examen op 19 april en ik wil absoluut geen risico lopen dat ik zak. Ik wil het in één keer kunnen halen, omdat ik anders het gevoel heb dat ik heb gefaald. Hiervan houd ik jullie natuurlijk uitvoerig op de hoogte!

En vandaag was het natuurlijk Pasen. Ik heb een heerlijke dag gehad met m'n ouders, m'n zus en mijn lieve oma. We zijn lekker uit eten geweest met z'n vijven en we hebben heel de dag gezellig zitten kletsen. Ik kan altijd fijn praten met mijn oma. Ik ben dankbaar dat ze nog steeds in mijn leven mag zijn, want ze is al aardig op leeftijd, en ik hoop dat ze er nog lang bij kan blijven.

Dit is wat zich de afgelopen tijd in mijn leven heeft afgespeeld. Waar houden jullie je zoal mee bezig? Laat het me weten.

Tot de volgende keer,
x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten