vrijdag 22 maart 2013

Mijn eerste blogpost

Het gaat nu echt beginnen. Ik ben nu officieel eigenaresse van deze blog. Ik zal je wel vertellen, ik ben meer dan trots dat mijn blog er dan nu toch eindelijk echt is.

Mijn naam is Jasmijn en ik ben 16 jaar. Ik zit in VWO4 en hoop dat ik over 2 jaar mijn diploma mag ontvangen. Wat ik daarna wil gaan doen is voor mij nog de vraag. Ik ben dat nu hard aan het uitzoeken en ik zal er vaak genoeg een artikel over schrijven.

Buiten school vind ik het heerlijk om met mijn vriendinnen leuke dingetjes te doen. Zo ga ik graag winkelen, dus jullie zullen wel een aantal shoplogs langs zien komen, en ik vind het ook heerlijk om beauty producten uit te proberen. Dat zal dan ook wel de rode draad van mijn blog worden. Beauty en fashion. Gewoon omdat ik het eerlijk vind om me daar mee bezig te houden.  Verder moet ik eerlijk toegeven dat ik niet bijzonder veel hobby's heb. Ik heb het sowieso erg druk met school. Maar in mijn vrije tijd, ben ik toch vaak bezig met dingen waar ik op dat moment zin in heb. Zo ben ik de ene week heel creatief, en loop ik de volgende week elke dag een rondje hard.

Dit kan je ook op mijn blog verwachten. Niet één speciaal onderwerp waar ik veel over schrijf. Ik zal waarschijnlijk veel schrijven over dingen waarmee ik op dat moment te maken heb. Je zult me na een tijdje ook wel gaan kennen.  Mijn vriendinnen omschrijven mij als een meisje zonder te veel poespas. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. Dit is ook een beetje hoe ik in het leven sta. Niet te veel rare dingen doen. Natuurlijk heb ik nog dromen die ik graag wil doen. Maar ik hou mijn leven het liefst lekker simpel, geen drama.

Ik heb helaas vanwege de drukte met school en werk geen tijd om elke dag een artikel te plaatsen. Ik hoop toch zo veel mogelijk te kunnen schrijven, en dat jullie ondanks dat er niet elke dag een update zal zijn mijn blog met veel plezier zullen lezen.

Ik wens jullie vast veel plezier toe op mijn blog, en ik hoop dat ik er net zo veel plezier aan zal beleven.

Tot de volgende keer,
x Jasmijn


7 opmerkingen:

  1. Je blog lijkt me superleuk! Tip: Als je wil dat mensen je gaan volgen, kun je de gadget google volgers toevoegen! Dan kan ik ga je volgen, volg je terug? www.belifash.blogspot.com
    Liefs!x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. waar kan ik dat downloaden? ik ben echt een groentje op dit gebied hihi en ik volg je terug hoor :)

      Verwijderen
    2. Bij indeling, gadget toevoegen en dan op Google+ volgers. Hihi komt vanzelf wel allemaal, heeft bij mij ook een tijdje geduurd! Hihi leuk :)

      Verwijderen
    3. whoops ik zie nu zelf dat ik het fout heb gezegd, bij gadgets toevoegen, en dan meer google gadgets, en boven aan staat volgers! sorry voor het verkeerde advies hihi! liefs x

      Verwijderen
  2. Spannend! Ik ben benieuwd. (kleine tip: maak bloglovin' aan! dat helpt ook voor meer followers) ik zal je volgen met google +! als je vragen hebt kan je ze altijd stellen.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeej! Ik vind het superleuk dat je het toch hebt gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen