zondag 24 maart 2013

My 365 - Day 2

Hi,
Vandaag is dag 2 van het my 365-project. Dat betekent dat ik weer een vraag ga beantwoorden, en jullie zal uitleggen waarom ik dit vind.


Hier de vraag voor dag twee.
Noem iets dat illegaal is, maar wat volgens jou legaal zou moeten zijn.
Het antwoord wat ik hierop ga geven zullen sommige misschien saai vinden, maar ik ben het eens met de Nederlandse wetgeving. Ik kan op het moment niks bedenken waarvan ik vind dat het legaal zou moeten worden. Er zouden eerder dingen zijn, waarvan ik vind dat ze illegaal moeten worden, zoals drugs enz. Maar op het moment weet ik niet zo snel iets waarvan ik vind dag het legaal moet worden. Want voor alles wat illegaal is, is een goede reden om het illegaal te maken. Deze redenen kan je niet zomaar wegstrepen, daar is goed over nagedacht.

Doen jullie ook een my 365-project? Zo ja, wat voor één? Laat het me weten.

Tot de volgende keer
x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten