dinsdag 26 maart 2013

my 365 - day 4

Hi,
vandaag is het alweer dag 4 van het my 365-project. Hier de vraag:
4. Hoe zou je leven veranderen als je je droom hebt waargemaakt?



Ik zal jullie eerst mijn droom vertellen. Dat is later gelukkig getrouwd zijn met mijn grote liefde, lieve kinderen, en een goede baan waar ik plezier in heb. En dat we gelukkig met z'n alle in een mooi huis wonen, vaak de familie en onze vrienden zien, en gewoon gelukkig zijn. Lekker cliché he! Maar dat zijn wel de dingen waarover ik dagdroom. En hoe mijn leven zou veranderen als dat allemaal is waargemaakt. Dan zou mijn leven er uitzien zoals ik hierboven heb geschreven. Dat zou totaal anders zijn dan mijn leven nu is, kan je je vast wel voorstellen. Nu zit ik nog op school, hard te leren voor de goede baan die ik later hoop te krijgen. Ik ben nog opzoek naar mijn grote liefde, en heb natuurlijk nog geen kinderen. Mijn leven zou er totaal anders uitzien, maar ik kijk ernaar uit, om later misschien deze post terug te lezen en te denken, ja het is me allemaal gelukt. Mijn droom is verwezenlijkt!

Hebben jullie een my 364-project lopen, zo ja wat voor één? Laat het me weten.

Tot de volgende keer,
x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen