vrijdag 29 maart 2013

My 365 - day 6 & 7

Hi,
omdat ik gister nergens tijd kon vinden om een artikel te plaatsen, zal ik vandaag twee dagen van het my 365-project doen. Vraag nummer 6 is:
6. Noem iets wat je graag aan jezelf wil veranderen.



Iets wat ik graag wil veranderen aan mezelf, is dat ik wat zelfverzekerder zou willen zijn. Ik twijfel aan alles wat ik doe, omdat ik bang ben dat ik het fout doe, of dat andere mensen het er niet mee eens zullen zijn.

7. Een film die je leven heeft veranderd, en hoe heeft deze je leven veranderd?
Ik kan niet zeggen dat er een film is geweest die mijn leven heeft veranderd. Dit omdat ik films vaak met een korreltje zout neem, omdat ze toch bijna altijd verzonnen zijn. Misschien zal ik nog wel eens een film zien die mijn leven zal veranderen.

Wat willen jullie aan jezelf veranderen? Hebben jullie een film die jullie leven heeft veranderd? Laat het me weten.

Tot de volgend keer,
x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen