zaterdag 23 maart 2013

My 365

Hi,

My 365 is een project dat je elke dag iets schrijft, maakt of fotografeert. Dit doe je een heel jaar lang en na een jaar kan je zo veranderingen zien. Ik ga ook zo'n project opstarten, en ik ga dit doen d.m.v. vragen beantwoorden. Ik zal elke dag een kleine blogpost posten met daarin de vraag, het antwoord, en de uitleg van mijn antwoord. En na het gehele jaar heb je zo allerlei dingen over mij ontdekt. Laten we vandaag 23 maart beginnnen.


1. Hoop, dromen en plannen voor de komende 365 dagen.
Ik hoop dat ik het komende jaar mijn schooljaar met goede cijfers kan afsluiten. Dat ik na de zomer mag beginnen in VWO5 en dat al mijn lieve vriendinnen met mij mee kunnen. Ook wil ik in dit jaar mijn scooter rijbewijs gaan halen, en natuurlijk een scooter kopen. Ik hoop dat ik volgend jaar februari naar Parijs kan. 
Dit staat op de planning van school, en aangezien ik al heel erg lang naar Parijs wil hoop ik heel erg dat dit door kan gaan.  Verder hoop ik dat ik mijn blog tot iets kan brengen waar ik trots op kan zijn, en dat mijn lezers er veel plezier aan kunnen beleven. Ik hoop dat ik gelukkig blijf dit jaar, en dat alles goed mag verlopen!

Hebben jullie ook een my 365-project lopen? Of wil je er één opstarten? Laat het me weten.

Tot de volgende keer,
x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen