woensdag 27 maart 2013

Shoplog (Bijenkorf, Only, H&M, en Hema)

Hi,
Gister vertelde ik jullie dat ik naar de maffe marathon van de Bijenkorf was geweest, en ik had jullie nog een shoplog beloofd. En omdat ik vandaag ook ben wezen shoppen dacht ik, ik voeg ze samen, want bij de Bijenkorf had ik maar weinig gekocht.


Eerst de spullen die ik gister bij de Bijenkorf heb gekocht.
Deze Guess-tas heb ik van mijn moeder gekregen. Hij was eerst €150,00 maar omdat het maffe marathon was, hadden ze de tas afgeprijsd naar €90,00. Ik heb deze tas niet zomaar gekregen, maar hij is vast voor mijn overgangsrapport. Jullie zullen wel denken: dat is nog ver weg. Maar mijn moeder is er zeker van dat ik overga, omdat ik er netjes voor sta, dus omdat ie nu afgeprijsd was wilde ze hem vast halen. Het enigste nadeel is, is dat ik hem pas mag gebruiken als ik mijn rapport heb. Dus ik moet nog een paar maandjes zonder. Ik heb voor deze tas gekozen omdat ik hem heel leuk vond, neutrale kleur zodat ie bij veel kleding past. 


Dit is een body crème van de Rituals. Hij was van €15,00 naar €11,00 afgeprijsd. Ik heb de pot met de naam: 'Magic Touch', deze heeft een geur van organische kersen en rijst melk. Het is een frisse niet al te zware geur. Lekker voor in de lente en zomer. Ik heb voor deze pot gekozen, omdat allereerst de geur mij heel erg aansprak. Hij was echt de lekkerste van allemaal, en hij is 200 ml, en dan is €11,00 in mijn opzicht niet echt duur voor een goed merk. En vooral heb ik deze gekocht, omdat ik nog opzoek was naar een lekkere en goede body crème. Ik zal hier binnenkort nog een review voor schrijven.



Deze foundation is van de HEMA, en hij kost maar €3,00. Ik zelf vind dit best goedkoop voor een foundation. En al helemaal omdat het gewoon een goede foundation is. Ik koop best veel make-up bij de HEMA, omdat het best goedkoop is en van goede kwaliteit. Zoals jullie zien gebruik ik nummer 01 in de serie, en dat is de lichtste kleur, dus ik heb een best lichte huid en ik heb altijd moeite met een goede foundation vinden, omdat mijn huidskleur er vaak net tussen twee verschillende in zit. Maar de foundation van de HEMA is een goede kleur voor mijn huid. Ook hier zal ik nog een review voor schrijven.

Ook deze poeder is van de HEMA en was €5,00. Ook dit vind ik best goedkoop voor een poeder. Het is dezelfde kleur als mijn foundation dus dat sluit gelukkig goed aan bij mijn huid. Bij de HEMA heb je veel verschillende soorten poeder, maar ik kies altijd voor deze omdat je hier navullingen voor kan kopen die weer goedkoper zijn, maar ik moest deze keer een nieuw doosje kopen want ik had die ander per ongeluk kapot laten vallen.


 Deze broek heb ik bij de Only gekocht en hij was €29,95. Ik heb voor deze broek gekozen omdat ik het een lekker zomerse kleur vind, en ik al heel lang een mint groen kledingstuk wil. En deze broek had precies de goede kleur. Ik zat er al heel lang over te denken om een gekleurde broek te kopen, maar iets hield me toch tegen. Maar nu heb ik er zelfs twee gekocht!



 Hier de tweede gekleurde broek. Hij is ook van de Only en hij was €39,95. De kleur zit tussen rood en roze in, en ik vind het zelf een hele vrolijke kleur. De ritsen maken het weer wat stoerder vind ik zelf. Ook sloot hij mooi aan, en dat is echt iets waar ik op let bij het kopen  van nieuwe broeken.

Deze short is van de H&M en was maar €9,95. Ik draag in de zomer eigenlijk alleen maar shorts, dus deze was meer dan welkom. Ik vond het een leuke kleur die je gemakkelijk kan combineren. De plooien op de broek breken het egale, zodat hij niet saai is. Deze zal ik zeker veel dragen als het lekker weer is.

Dat was het weer, de make-up en de crème zal ik binnenkort nog voor jullie reviewen.

Tot de volgende keer,
x Jasmijn



1 opmerking:

  1. Leuke blog, ik volg je nu!
    liefs,
    invisiblecreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen