zondag 7 april 2013

Hardloop update

Hi,
ik dacht, omdat ik vorderingen heb gemaakt met hardlopen geef ik jullie even een update.

Ik had jullie al verteld dat ik wilde trainen voor een 5 km loop.  En dit gaat steeds beter. Ik heb vorige week 3 keer 2.4 km gelopen. Omdat ik nog geen superconditie heb liep ik volgens het systeem van 2 minuten hardlopen en 1 minuut wandelen. Hier deed ik 17 minuten over wat betekende dat ik over 1 km ong. 7.05 minuten deed. Vandaag heb ik voor het eerst 3 km gelopen. En ik liep nu volgens het systeem van 3 minuten hardlopen en 1 minuut wandelen. Hier deed ik 19.19 minuten over wat betekent dat ik over 1 km nog maar 6.26 minuut loop! Dit voelt voor mij als een hele vooruitgang en ik ben hier dan ook erg trots op!


Tot de volgende keer,
x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen