woensdag 10 april 2013

Mijn blunders

Hi,
toen ik vandaag een blunder maakte, realiseerde ik me dat ik er best vaak één maak. Dus daarom zal ik vandaag een paar blunders voor jullie op een rijtje zetten.




Ik zal beginnen met die van vandaag:
Ik was aan het hardlopen, maar halverwege deed mijn stopwatch het opeens niet meer. Dus ik dacht o ik heb vast op een knopje gedrukt, hij doet het zo meteen wel weer, als ik weer een knopje indruk. Maar dat deed ie dus niet, dus ik liep te klungelen met dat ding, maar ondertussen rende ik dus gewoon door. En dat had ik niet moeten doen. Ik liep dus helemaal niet meer op te letten en ik loop zo, keihard tegen een paal op. En natuurlijk precies op het moment dat ik opkeek dus recht met m'n gezicht tegen die paal. Voortaan stop ik even als ik m'n stopwatch weer aan de praat wil krijgen.

Pas geleden zat ik met vriendinnen in de aula bij ons op school. We waren gewoon een beetje gek aan het doen en elkaar een beetje aan het klieren. Dus een vriendin zei wat tegen me, gewoon als grapje om me te plagen. Ik pak m'n flesje drinken die voor me stond om haar een klap te geven. Ik dacht dat ie leeg was, dus dat komt niet zo hard aan. En omdat ik dacht dat ie leeg was had ik er ook niet opgelet of de dop erop zat. Maar die zat er dus niet op, en het flesje was ook niet leeg. Dus je raad het al m'n water vloog alle kanten op, en ik kreeg zelf de volle laag. Je kan het zien als karma omdat ik haar een klap wilde geven ;).

Een tijd geleden hadden we tussenuur in de aula van school. Het was lekker weer dus ik liep op m'n slippers. Ik moest even naar de wc, dus ik die kant op. Maar we hebben een kleine trap van 3 treden in de aula. Dus ik loop die trap af, blijft m'n slipper ergens aan hangen, en ik val zo voorover. M'n vriendinnen die vlak bij de trap zaten zagen alles en lachte zich helemaal kapot. Gelukkig zat de aula niet heel erg vol.

Pas geleden liep ik met m'n beste vriendin naar onze les. Maar doordat we heel de tijd liepen te praten lette ik niet goed op waar ik liep. En ik dacht dat we al de bocht om moesten, dus ik draai me om naar links, zet nog een stap, en knal zo keihard tegen de muur aan. Bleek dat ik nog een paar stappen moest voordat we bij de bocht waren. En het was tijdens een les wisseling, dus het was aardig druk op de gang helaas.

Nog één laatste voordat ik mezelf echt voor schut zet voor jullie hihi. In de tweede moesten we bij handvaardigheid een brug bouwen van ijs stokjes. Dus een vriendin en ik hadden er een paar weken hard aan gewerkt en hij was dan eindelijk af. Een meisje uit onze klas kwam even kijken hoe het was geworden en gewoon even om te kletsen. Dus ik sta  met haar te praten, en ik raak nog al enthousiast in het verhaal wat ik vertel. Aangezien ik veel met mijn handen praat stond ik nogal met mijn armen te swiepen, en mijn vriendin had me al gewaarschuwd van sla nou niet tegen de brug, want dan stort ie in. Maar je raad het al, ik lette niet goed op en BAM. Ik sla keihard met m'n arm tegen de brug, die inderdaad helemaal instortte. Gelukkig kon de lerares er wel om lachen en kregen we extra tijd om het opnieuw in elkaar te zetten, maar volgens mij kon m'n vriendin er niet erg om lachen.

Zoals jullie kunnen lezen kan ik echt wat blunders maken, want dit is nog maar een klein deel ervan. Wat is jullie ergste blunder? Laat het me weten.

Tot de volgende keer,
x Jasmijn



1 opmerking:

  1. ik hoor het al een blunderkoningin ! super leuke blogspot !

    BeantwoordenVerwijderen