zondag 7 april 2013

my 365 #1

Hi,
hier de my 365 post van deze week. Het gaat om nummer 11 t/m 17.

11. Het slechtste advies wat je ooit hebt gehoord.
"Het zal wel loslopen". Dat heb ik zo vaak gehoord, en dat het uiteindelijk toch misgaat. Als je iemand wil kalmeren, of minder zenuwachtig maken, zeg dit niet! Ik kan er echt niet tegen als iemand dit zegt, echt arrghh. 

12. Het beste advies wat je ooit hebt gehoord.
Dat verschilt per situatie. Want het ene advies is perfect voor de situatie, terwijl hij voor een andere situatie totaal niet klopt. Nee ik kan er echt geen noemen, sorry.

13. Je favoriete quote
In the end it will be okay, if it's not okey, it's not the end.

14. schrijf over iets waar je in geloofd
Ik geloof in de kracht van de mens. Mensen denken vaak dat ze iets niet kunnen, maar dan blijkt dat ze het toch kunnen. En ik ben zelf precies zo, maar toch geloof ik in de kracht van de mens.

15. Een lied wat je aan het huilen maakt, en waarom
When you're gone - avril lavinge, omdat het me doet denken aan een overleden dierbare.

16. Iemand die je vertrouwd
M'n moeder. M'n moeder is me alles, en ik vertrouw haar met mijn leven.

17. je idiool, en waarom is het je idiool?
Ik heb niet echt een idiool. Er is niet echt iemand waar ik zo erg tegenop kijk. De gene die er het dichtst bij in de buurt komt is denk ik m'n moeder.

Wie vertrouwen jullie met je ogen dicht? Laat het me weten.

Tot de volgende keer,
x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten