maandag 15 april 2013

my 365 #2

Hi,
hier is weer een weekje vol vragen van het my 365-project. nummer 18 t/m 24, veel lees plezier!
18: waarom ben je een blog begonnen, en waarom heb je deze nog steeds?
Ik ben een blog begonnen omdat ik altijd al een liefde heb gehad voor schrijven, en ik kon deze nooit echt ergens kwijt. Toen ontdekte ik een paar blog die ik met veel plezier las, en zo leerde ik steeds meer over het blog wereldje. En toen ging het zo erg kriebelen dat ik het niet meer hield, en zelf ook ben begonnen met bloggen. En ik heb mijn blog nog steeds, allereerst omdat ik nog helemaal niet lang bezig ben, nog geen maand als ik het goed heb. En ik schrijf nog altijd met viel plezier, en heb nu eindelijk het gevoel dat ik kan schrijven wanneer ik maar wil, en dat mensen het ook echt lezen.

19: gedachtes over je familie?
Mijn familie is een grote groep vol lieve mensen die allemaal veel van elkaar houden. Ik ben echt een familie mens, en ik ben dan ook dol op de dagen dat we familie bezoeken en lekker met elkaar kletsen en het gezellig hebben.

20. Wat is het dat iemand mooi maakt?
Uitstraling. Daar gaat het allemaal om. Als iemand zelf vindt dat hij of zij mooi is, en er mag zijn zie je dat aan iemand. Zo'n iemand straalt en laat de wereld zien dat hij of zij er is. Dat is wat ik vind dat iemand echt mooi maakt.

21. Alles wat je wenst dat je soulmate heeft.
Sowieso wil ik dat hij lief en goed voor me is. Dat ik met hem kan lachen, maar ook problemen met hem kan bespreken. Eigenlijk gewoon dat het een lieve jongen is waar ik op kan rekenen, en dat we elkaar compleet maken. Dat zijn echt dingen die ik wens dat ik ze later mag hebben.

22. Hoe beoordeel je intelligentie?
Dat is niet iets waar je zo een antwoord op kan geven, want iedereen heeft wel iets waar hij of zij goed in is. Natuurlijk heb ik ook wel eens iemand dom genoemd, maar achteraf was dit helemaal niet terecht. Dit is een vraag waar ik geen antwoord op heb, omdat ik niet vind dat er één ding is waar je intellligentie op kan baseren.

23. Een maand/jaar dat je het gelukkiste was van je hele leven.
Dit is een hele lastige vraag. Er is op het moment dat ik me niet kan herinneren een bepaalde maand dat ik op mijn gelukkigst was. Er waren elke maand/jaar wel dingen die je heel gelukkig maakte, of juist alles behalve gelukkig maakte. Nee geen bepaalde maand die ik zo kan noemen.

24. Je 10 favoriete mensen van het moment en waarom?
1. m'n moeder, omdat ze er altijd voor me is, en me altijd zal helpen. Mijn moeder is m'n alles, zonder haar zou ik niet zijn waar ik nu ben.
2. M'n vader, omdat hij me altijd wilt helpen, en er altijd naar me zal luisteren. Hij helpt me heel goed met mijn schoolwerk, en de studiekeuze waar ik deze jaren voor sta. 
3. Mijn zus, ze komt altijd voor me op, en we doen veel leuke dingen samen. Natuurlijk hebben we ook wel eens ruzie, maar ik zou niet zonder haar kunnen.
4. Mijn beste vriendin, Romy. Ze is er altijd voor me, en begrijpt me ook altijd. Ik kan heerlijk met haar lachen en praten. Ze betekent echt veel voor me. Als we elkaar alleen al aankijken begrijpen we elkaar, en we kunnen elkaars zinnen afmaken.
5. Shannon, mijn andere beste vriendin. Ik ken Shannon echt al 10 jaar, en we raken nooit uitgepraat. Ik moet altijd vreselijk met haar lachen en bij haar vergeet ik altijd al mijn zorgen.
6. Nadine, dit is een hele goede vriendin van me. Ik ken der al sinds ik drie ben, en sindsdien zijn we goede vriendinnen. We hebben samen heel veel meegemaakt, ups en downs. En ookal zitten we niet meer bij elkaar  in de klas, en bijna niet meer op dezelfde school ik praat nog veel met haar en kan heerlijk met der lachen.
7. LivingFearlessFairytale, ik ken haar alleen via tumblr, maar het is net of ik haar al heel lang ken. Ze is er altijd voor me en ze begrijpt me goed. Ik kan over veel zaken met het haar praten en ze vrolijkt me altijd op. Sommige van jullie vinden het misschien raar zo'n vriendschap alleen via internet, dat dacht ik zelf eerst namelijk ook. Maar het is net of ik haar ook in het echt ken. Echt een schat van een meid.
8. Erika, een goede vriendin van me. Ik kan veel met haar lachen, en ze begrijpt me altijd. We raken nooit uitgepraat en het is altijd gezellig.
9.BeautifulLovelyYou, dit is ook een meisje die ik ken via tumblr, en het klikte eigenlijk meteen. We kunnen uren kletsen over van alles en nog wat, en het blijft altijd gezellig. Het is echt een schatje gewoon.
10. Simone, dit is een meisje uit m'n klas, en mijn collegaatje. Dus we zien elkaar echt 6 dagen in de week, en we kunnen gewoon blijven kletsen. Altijd lachen en gezellig, dus het is fijn om bij haar in de buurt te zijn.

Dit was het weer voor deze week, ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit weer te lezen.

Tot de volgende keer,
x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten