zondag 21 april 2013

My 365 #3

Hi,
het is zondag, en dat betekent weer een weekje van het my 365-project. Vandaag de nummer 26 t/m 31. Have fun!
26. Dingen waar je naar uitkijkt?
de vakantie, want mijn 2 beste vriendinnen gaan met mij mee op vakantie. Dus dat wordt twee weken lang kletsen, lachen en lol maken. Dus dat is echt iets waar ik niet op kan wachten, zo veel zin heb ik er in.

27. Een persoon van wie je wilde dat hij of zij dichtbij woonde en waarom?
Mijn oma. Ze woont op twee uur rijden afstand, waardoor ik er soms maanden niet zie. Ik heb het best druk  met school, waardoor ik niet altijd mee kan als mijn ouders er op zondag heenrijden, en het is geen afstand om even langs te fietsen om even een bakkie koffie te doen. Dus ik mis mijn oma best wel af en toe, en zou willen dat ze dichterbij woonde.

28. Iets waar je heel boos om kan worden?
Mensen die zeggen dat jullie bevriend zijn, maar ondertussen allerlei rare dingen over je zegt achter je rug om. Ik kan er niet tegen als mensen tegen me liegen, en als mensen roddels verspreiden, dus deze twee gecombineerd kan me echt woedend maken.

29. Een date waarvan je hoopt dat iemand je er ooit mee naar toe neemt?
Iets romantisch, dan ben ik al blij, echt waar haha. Maar het lijkt me super als we gaan picknicken op een rustig plekje, en als het donker is of schemerig, dat er allemaal kaarsjes staan, en zachte muziek. Dit zal wel nooit gebeuren, ik denk dat ik te veel films kijk hihi.

30. 5 favoriete meisjes namen, en 5 favoriete jongens namen?
Meisjes:
1. Cindy
2. Esmee
3. Teske
4. Tessa
5. Naomi

Jongens
1. Bram
2. Daan
3. Stefan
4. Maikel
5. Martijn.

31. Je sociale leven.
Ik begrijp deze vraag niet helemaal moet ik bekennen. Maar mijn sociale leven is goed geloof ik. Ik heb aardig veel lieve vrienden en vriendinnen. Mensen met wie ik het goed kan vinden, en die mij ook mogen heb ik ook genoeg. Ja mijn sociale leven is goed.

Dat was weer het my 365-project van deze week. Ik hoop dat jullie het weer met plezier hebben gelezen.
Wat is jullie perfecte date? Laat het me weten. 

Tot de volgende keer,
x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen