dinsdag 2 april 2013

My 365 - update

Hi,
Ik heb besloten om het helemaal anders te doen. Voor mij is het fijner en voor jullie waarschijnlijk ook.
Zoals jullie hebben kunnen lezen plaats ik elke dag een my 365. Maar ik moet mezelf er altijd aan herinneren en ben het ook wel eens vergeten. Daarom leek het mij handiger om op één vaste dag in de week, alle vragen van de afgelopen week te beantwoorden. Ik denk dat één lang artikel voor jullie ook prettiger is om steeds een kleine te lezen. Persoonlijk vind ik lange artikelen altijd leuker.

Maar als jullie het per  dag leuker vinden, laat het me zeker weten! Want dan ga ik het weer per  dag doen, dus geef je mening alsjeblieft. Per dag één vraag, of elke zondag alle zeven vragen van de afgelopen week?

Tot de volgende keer,
x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen