dinsdag 9 april 2013

My bucket list

Hi,
omdat ik nog al veel plannen heb, besloot ik dat het tijd was voor een bucketlist. Maar aangezien hij over de 25 pagina's is geworden ga ik hem niet helemaal aan jullie laten zien, maar het meest belangrijke deel ervan. De plaatjes komen van perfect bucketlist en van before I die.

Moet ik nog meer zeggen haha. Dat lijkt me echt zo leuk, als een leuke jongen koffie voor je koopt. Betekent toch dat ie je heeft opgemerkt :).

Ik ben dol op kinderen. Het lijkt me heerlijk om tante te zijn, lekker voor je nichtje of neefje zorgen, ze verwennen en blij maken. Ik heb een zus die ik hoop dat dit uitkomt.

Ik ben verliefd op Forever21. Ik vind het echt geweldige kleding, en heb pas geleden voor het eerst op de webshop besteld. Ja ik wil ooit al mijn kleding van Forever21 hebben.

Ik ben niet iemand voor van die korte relatie's. Als ik een relatie aanga, wil een een goede, volwassen relatie die niet al na een maand over is. Ik zou dan bijvoorbeeld ook nooit een one-night-stand hebben.


Als klein kind fantaseerde ik al over mijn trouwerij. Nog steeds trouwens, die dag zal de beste dag van mijn leven worden. En hij zal helemaal perfect zijn als het met de liefde van m'n leven is.
Zoals ik al zei ben ik dol op baby's. Je eigen kindje, ervoor zorgen. Zorgen dat het alles heeft wat het nodig heeft, gelukkig is, en klaar is om later op eigen benen te staan. Één ding weet ik al heel me leven zeker, en dat is dat ik moeder wil worden.
School is een belangrijk ding in mijn leven. Ik zit op VWO en wil hierna naar de universiteit. Ik ben best ambitieus dus ik wil zeker een studie volgen.
Dat lijkt me iets geweldigs. Getuige zijn op de bruiloft van een dierbare. Dat betekend toch dat het belangrijk voor hen is dat jij hun bruiloft goedkeurt. Dat ze willen dat jij het ermee eens bent, betekent dat ze om je mening geven. 

Dit was een klein deel van mijn bucketlist met een kleine uitleg. Hebben jullie ook een bucketlist? Laat het me weten.

Tot de volgende keer,
x Jasmijn







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen