woensdag 3 april 2013

My favorite nailpolish

Hi,
ik ben dol op nagellak. Ik heb er dan ook welgeteld een collectie van 72 potjes nagellak. Ik zal jullie vandaag mijn favoriete potjes uit mijn collectie laten zien.
 Hier komen mijn favoriete:

Herôme Take away nail colours 5 donker fel roze €2.99

Dit is één van mijn favoriete omdat ik het sowieso een mooie kleur vind, en hij geeft een goede dekking. Het is een frisse kleur die voor zowel de winter als de zomer kan. Ook is het een kleur die je, naar mijn menig, bij veel kleding kan combineren. Je kan deze nagellakjes o.a. bij de Douglas halen.

MAVALA €4.95 

van links naar rechts: nr. 184 Frozen berry, nr. 181 Blue mint, nr. 157 Blush Pink
Deze horen bij mijn favoriete, omdat ik dol ben op het merk MAVALA. Zoals je op de foto van mijn gehele collectie kan zien, heb ik een aantal nagellakjes van dit merk. Deze drie zijn de favoriet omdat ik dol ben op pastelkleurtjes. Ze zijn zacht en liefelijk, en lekker zomers. Ik draag ze dan ook veel in de lente en de zomer. Bij veel pastelkleurige nagellak heb je niet in één laag een goede dekking. Maar bij dit merk gelukkig wel, met één laag zit de kleur er goed op. Je kan dit merk scoren bij de Douglas.

Etos Long lasting nailpolish €2.99

Dit is een doorzichte nagellak, die ik vooral gebruik als topcoat. Hij geeft een mooie glans over je nagellak en zorgt ervoor dat het er wat langer op blijft zitten. Ik had niet veel van deze nagellak verwacht omdat ie maar €3.- was, maar voor zo weinig geld, geeft deze nagellak een goede kwaliteit. Je kan deze halen bij de Etos.

Kruidvat nail oil €2.99

Dit is een nagel olie die je nagels herstelt, en je nagelriemen weer terug duwt. Ik heb deze ooit eens gekocht, omdat ik in die tijd elke dag van nagellak wisselde, en mijn nagels dus heel veel nagellak remover over zich heen kregen. Hierdoor waren ze helemaal uitgedroogd en broos geworden. Ze zagen er niet meer uit dus moest ik wel een nagel olie kopen. En hier heb ik zeker geen spijt van gekregen! Het is een olie die je op je nagels moet aanbrengen, zachtjes inmasseren, en het overige met een tissue eraf halen. Het zorgt ervoor dat je nagels weer sterk worden, en er verzorgd uitzien. Hoewel ik nu niet meer zoveel nagellak draag, gebruik ik de olie nog vaak. Altijd als mijn nagels is contact zijn geweest met remover wacht ik een dag met nieuwe nagellak en die ik er eerst deze olie op. Mijn nagels zijn sindsdien niet meer uitgedroogd geweest dus dit is zeker een aanrader! Je kan deze olie bij de kruitvat kopen.


Dit waren mijn favoriete, allemaal aanraders voor een betaalbare prijs. Wat is jullie favoriete merk nagellak?

Tot de volgende keer,
x Jasmijn




1 opmerking:

  1. Dat is een lastige vraag! Ik heb niet echt een favoriet merk! Jij hebt wel hele mooie favorieten! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen