maandag 8 april 2013

my workout songs

Hi,
ik heb een paar bepaalde liedjes die ik graag opzet als ik ga sporten, omdat ze me energie geven. Ik zal ze voor jullie op een rijtje zetten.
1. Beyonce- run the world
Moet ik nog meer zeggen. Het lied is gewoon één en al energie, het maakt me vrolijk en geeft me kracht om nog net even door te gaan.

2. Walking on sunshine - Katrine & the waves

Allereerst, ja ik ben me ervan bewust hoe oud dit liedje is, maar je zal nog meer oude liedjes hier vinden. Ook dit lied maakt mij vrolijk, en laat mij aan de zomer denken. En dat is waarvoor ik sport, om er goed uit te kunnen zien in een bikini. Dus dit is mijn motivatie muziek.

3. Lady marmalade - moulin rouge

 


Heerlijk nummer. Verder heb ik er niks over te zeggen. Lekker vrolijk en energiek, precies wat je nodig hebt tijdens het sporten.

4. Eurthymics- Sweet Dreams (Are Made Of This)

Een heerlijk nummertje. Niet speciaal vrolijk, maar het is een nummer dat ik al superlang ken, en op de één of andere manier geeft het erg veel energie als je aan het rennen bent. Zeker een aanrader.

5. More - Usher

Nummer met erg veel energie. Zeker als usher singt: 'gonna push it to the limit, give it more'. Dat is precies een zin die je nodig hebt tijdens sport. Net nog dat laatste geven, nog iets meer geven, tot het uiterste gaan.

Dat waren mijn favoriete workout nummers. Wat zijn jullie favoriete nummers om op te sporten? Laat het me weten.

Tot de volgende keer,
x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten