vrijdag 26 april 2013

Shoplog (HEMA & Kruidvat)

Hi,
vandaag heb ik weer een shoplog voor jullie. Het is geen hele grote maar ik heb wat beauty producten gekocht, en ik dacht dat is wel leuk om even met jullie te delen. Ik was vandaag met mijn moeder even wat halen in het centrum, maar dan kom je in de HEMA en in de kruitvat en dan kan ik het toch niet laten om even te snuffelen bij de make-up, en dan koop ik vaak toch wat.  Dus vandaar hier een shoplog.


 Hema long lasting nailpolish €2,50 per stuk
Deze nagellakjes zijn van de lente collectie van de HEMA.  Het zijn twee lieve pastelkleurtjes, van de serie hadden ze nog meer kleurtjes zoals geel en blauw, maar ik vond deze twee toch echt het leukst. Ik ben de laatste tijd dol op alles wat mintgroen is, of wat daar in de buurt komt, en roze is natuurlijk altijd goed voor mij. Ik had ze al een paar weken zien staan, maar mocht ze steeds niet kopen van mezelf omdat ik al zoveel nagellak heb. Maar vandaag kwam ik weer in de HEMA en kon ik het toch niet laten om ze mee te nemen, ze zijn gewoon te mooi om te laten staan. De roze heeft als nummer 445 en de groene heeft als nummer 441

NYC HD COLOR Quattro eye shadow #817 South Street Seaport €3,99
Dit paletje heeft 4 warme kleuren een wit, oud roze, lichtbruin en donkerbruin. Dit palet sprak mij erg aan omdat ik toch meer ben van de wat meer naturel make-up. Niet te zwaar en te fel, en deze is ook zeer geschikt om een keertje door de weeks naar school te dragen. En voor zo'n klein prijsje kan je zulke mooie kleuren niet laten liggen. Ik heb er al vaker wat over gelezen, waaruit bleek dat het goede kwaliteit is dus ik ben erg benieuwd en kan niet wachten om het uit te proberen. Je kan het merk NYC kopen bij de kruidvat.

Mascara NYC Big bold curl en Big bold Black €3,99 per stuk
De reden dat ik eigenlijk ging winkelen was omdat ik nieuwe mascara nodig had. En toen ik bij de kruidvat kwam bleek ook nog dat het tweede voor de halve prijs was, dus nam ik er maar meteen twee. Een tijdje geleden had ik de Big bold black mascara, en deze beviel mij toen heel erg goed. Maar toen deze op was kon ik hem helaas nergens meer vinden en was mij verteld dat deze uit de collectie was gehaald. Ik baalde hartstikke erg omdat het een mascara was die veel voor mijn wimpers deed. En toen kwam ik hem vanmiddag opeens weer tegen, en ook nog eens een andere editie! Ik vind het echt super dat ze weer terug zijn, want het zijn echt super mascara's voor erg weinig.

Oranje Koninginnedag bril €2,50 bij de Kruidvat
Omdat het bijna Koninginnedag is en ik helemaal niks oranjes bezit moest ik dit ook nog even halen. Omdat ze niet erg warm weer opgeven zag ik het niet zitten om een duur shirt te kopen, omdat je waarschijnlijk toch je jas erover aandoet. En toen kwam ik bij de kassa van de Kruidvat deze oranje bril tegen, toen kon ik hem  eigenlijk al niet meer laten liggen. Ik vind het echt een geweldige bril voor Koninginnedag. Ik weet niet of ik hem heel de dag op zal houden, omdat het wel wat apart kijkt met die gekleurde stipjes, maar ik neem hem sowieso mee!

Ik hoop dat jullie shoplogs leuk vinden, dus laat me even weten wat je ervan vond!

Tot de volgende keer,
x Jasmijn









1 opmerking: