dinsdag 16 april 2013

Tag van 10 tot 1

Hi,
vandaag is het tijd voor mijn eerste tag. Het is een tag met 10 vragen waardoor je mij beter leert kennen. Ik zal ze zo eerlijk mogelijk beantwoorden zodat jullie een eerlijk beeld van mij krijgen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


10 dingen over mijzelf
1. Ik heb vroeger geturnd en gevoetbald maar moest helaas stoppen wegens drukte met school en een blessure. Mensen verwachte vaak niet van mij dat ik vroeger op voetbal zat omdat ik best een meisje-meisje ben. Maar diep in m'n hart mis ik het voetbal nog steeds.
2. Ik ben dol op colbertjes en jasjes. Mijn gehele wintercollectie bestaat dan ook alleen maar uit jasjes en shirtjes voor onder deze jasjes.
3. Ik houd ervan om een dagje te winkelen met vriendinnen, en om het daarna gezellig af te sluiten door ergens te gaan eten. Ik doe het dan ook elke vakantie met mijn lieve vriendinnetjes.
4. Ik besteed veel tijd op het internet. Ik zit veel op twitter, instagram, facebook, mijn blog, tumblr er youtube. Het is de laatste tijd een beetje een verslaving geworden heb ik het idee, dus daar gaan we binnenkort eens wat aan doen.
5. Toetjes vind ik het beste deel van de maaltijd. Of het nou gezonde yoghurt is, of een supergroot toetjes buffet. Het maakt mij niet uit zolang ik maar een toetje heb. Ik eet me dus ook nooit helemaal vol bij het hoofdgerecht maar hou altijd een plekje over voor het toetje.
6. Ik ben iemand die perfectionistisch is, soms tot het vervelende toe. Ik ga pas naar bed als ik elk woordje van een Engelse toets ken, en ik lever mijn toets pas in als ik zeker weet dat ik geen enkel woord verkeerd heb geschreven. Ook wil ik dat iedereen mij mag, en dat is best vermoeiend af en toe.
7. Ik ben dol op hakken dragen, maar als ik op een feestje zie dat ik de enige met hakken ben, doe ik ze snel uit. Dat heb ik ook met jurkjes, als ik een jurkje aan heb, voel ik me erg snel overdressed.
8. Ik wil mijn VWO afmaken en daarna aan de universiteit gaan studeren.
9. Ik houd ervan om een avondje bank te hangen met vriendinnen en lekker een filmpje te kijken.
10. Ik houd van foto's, ze herinneren me aan de leuke tijden die ik heb gehad met familie en vrienden. M'n kamer staat dan ook vol met foto's.

9 dingen die ik leuk vind
1. Foto's maken met vriendinnen.
2. Winkelen en het daarna afsluiten met een leuk etentje.
3. De muziek op volume 100 zetten en dan keihard meezingen.
4. Creatief bezig zijn. Maakt niet uit op wat voor manier, knutselend, naaiend, schrijvend of fotograferend het maakt allemaal niet uit zolang ik maar creatief kan zijn.
5. Nieuwe make-up producten uitproberen.
6. Af en toe ergens wat gaan drinken met vriendinnen.
7. Hardlopen, ik vind het heerlijk om een paar keer in de week een stukje te gaan lopen, en even je hoofd leeg te maken.
8. Slaap feestjes met mijn vriendinnen.
9. Bloggen natuurlijk.
8 dingen die ik niet leuk vind
1. Ruzie, of ik nou de gene ben die ruzie heeft, of er tussen zit. Het is iets waar ik absoluut niet tegen kan.
2. Arrogantie, je bent niet veel beter dan een ander, want we zijn allemaal gelijk en zo hoor je de ander ook te behandelen.
3. Het feit dat ik mijn tumblr vriendinnetjes niet in het echt ken.
4. Mijn paniekaanvallen.
5. Het feit dat ik niet kan opruimen, en dingen niet netjes kan houden.
6. Mijn onzekerheid.
7. Regen.
8. Het feit dat ik nog maar 1 keer in het buitenland ben geweest, en er nog zo veel plekken zijn waar ik zo graag heen wil.
7 plekken waar ik graag kom
1. Thuis, het is mijn veilige haven, en een rustige liefdevolle plek.
2. Bij mijn oma. Vroeger was ik daar bijna elke dag, dus het voelt als mijn tweede huisje.
3. Bij mijn beste vriendin thuis. Allereerst omdat het gewoon gezellig is met haar, maar ook omdat ik daar altijd zo lief wordt ontvangen, echt warm en gastvrij.
4. Rotterdam, het is een gezellige stad waar ik graag ga winkelen of een hapje ga eten.
5. In het park, vooral op zonnige dagen geeft het me rust om daar een stukje te gaan joggen.
6. De camping waar we elk jaar heen gaan. Het voelt echt als thuis komen als we daar waar heen gaan voor twee weekjes. Een vertrouwde en gezellige plek.
7.  Een plekje bij een riviertje vlak bij ons. Daar kom ik helemaal tot rust en tot mezelf.


6 manieren om mijn hart te winnen
1. Lief zijn. Heel cliché maar het is voor mij toch echt het aller belangrijkst
2. Gek zijn en humor hebben. Ik kan zelf lekker gek doen, en mijn humor is best groot, dus ik wil wel iemand waarmee ik lekker kan lachen en gek doen.
3. Spontaan zijn. Ik ben zelf de laatste tijd van een verlegen iemand naar een wat spontaner meisje gegaan. En ik houd nou eenmaal van spontane mensen hihi.
4. Van muziek houden, ik heb zelf een grote liefde voor muziek, dus het zo fijn zijn als mijn grote liefde hier net zo over dacht.
5. Toch wel een beetje romantisch zijn. Ik ben echt een sucker als het gaat om kleine lieve gebaren, dus dat is echt iets waar je mij mee kan winnen.
6. Van het leven genieten. Ik heb het niet zo op mensen die alleen maar de negatieven kanten zien. Het leven is kort, geniet ervan. 
5 plaatsen waar ik nog heen wil
1. Parijs, de stad waar ik al jaren heen wil.
2. New york
3. Australie
4. Londen
5. Rome

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
1. Mijn ouders en zus.
2. Mijn beste vriendin
3. Joggen
4. Mijn blog
3 van mijn lievelingsliedjes
1. Chasing cars - Snow Patrol
2. The Script - broken arrow ( of eigenlijk alles van the script)
3. Acda en de munnik - het regent zonnestralen.
2 wensen
1. Een lieve jongen vinden, hiermee trouwen, kindjes krijgen en samen lang en gelukkig leven.
2. Mijn VWO afmaken en een studie aan de universiteit succesvol kunnen afronden.

1 laatste woord
1. Liefde, omdat ik iemand ben die houd van elk soort liefde, en jullie ook alle liefde wil geven, voor hoever dat gaat via internet.

Ik hoop dat jullie mij zo een stukje beter hebben leren kennen, en dat jullie het leuk vonden om te lezen. Wat zijn jullie 2 wensen? Laat het me weten.
Tot de volgende keer,
x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten