woensdag 15 mei 2013

Film - Safe Haven

Hi,
afgelopen donderdag ben ik met een vriendin naar de film safe haven geweest. Ik zal jullie vertellen waar de film over ging, zonder dat ik te veel verraad voor de mensen die hem nog willen zien hihi, en wat ik ervan vond.
 De film gaat over een vrouw, Katie, die om onbekende reden op de vlucht slaat voor een politieagent. Ze komt terecht in een klein dorpje bij een haven. Daar besluit ze te blijven, en ze huurt een alleenstaand huis in het bos. Daar ontmoet ze haar buurvrouw, Jo, en de twee worden vrienden. In de lokale supermarkt leert Katie Alex kennen. Alex is de eigenaar van de winkel en is weduwnaar, zijn vrouw is aan kanker overleden. Hij heeft twee kinderen, een jongen Josh, en een meisje Lexie. Lexie sluit al snel vriendschap met Katie. Katie en Alex krijgen een relatie samen, Lexie accepteert Katie, maar Josh houd zich er afstandig.
Dan wordt er een gezocht-poster van Katie verspreid. Hier staat op dat Katie wordt verdacht van moord, en dan krijgt ook Alex deze poster onder ogen. Hij gaat verhaal halen bij Katie, die verteld alles en hij belooft haar te helpen, en dat is ook nodig...

Ik vond het een hele mooie film, met erg romantische momenten. De film heeft een verrassende wending, waar ik heel blij mee was want ik was bang dat het een standaard film zou worden. Maar het heeft me niet teleurgesteld. Ik noem dit wel een echte vrouwen film, want het is vooral romantiek, er zit een heel klein stukje actie in, maar dit is niet super speciaal of iets. Een heerlijke film waar je eerst in kan wegzwijmelen, maar dan toch nog op het puntje van je stoel moet gaan zitten van spanning.  Een echte aanrader!

Hebben jullie deze film al gezien, of wil je hem nog gaan zien? Laat het me weten.

Tot de volgende keer,
x Jasmijn


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen