zondag 5 mei 2013

My 365 #4 en #5

Hi,
zoals jullie wel gemerkt zullen hebben ben ik vorige week zondag helemaal vergeten om een weekje my 365 te schrijven. Dus bij deze: hier zijn twee weken van het my 365-project. Dit zijn de nummers 32 t/m 45, enjoy!



32: Zou je liever met een rijk, maar lelijk iemand of met een arm, maar aantrekkelijk iemand trouwen?
Deze is best wel moeilijk haha. Als ik zeg rijk lijk ik heel materialistisch, maar als ik zeg arm lijk ik weer iemand die alleen voor het uitelijk gaat. Mag ik zeggen dat het me eigenlijk niet uitmaakt of iemand arm of rijk is, en dat hoe iemand eruit ziet niet de hoofdzaak is, maar dat het mij om het karakter van iemand gaat?
Maar als ik dan toch antwoord moet geven op de vraag ga ik voor arm, maar aantrekkelijk, want dan kan ik altijd nog veel geld gaan verdienen en worden we toch nog rijk haha.

33: Iemand die je heel erg pijn heeft gedaan?
Een meisje met wie ik vroeger heel erg goed bevriend was heeft mij zomaar laten vallen. Op de basisschool waren we onafscheidelijk en toen we naar de middelbare school gingen, kwamen we niet in dezelfde klas omdat we een ander niveau deden. We krijgen allebei nieuwe vrienden, en toen had ze me opeens niet meer nodig, ze wilde niet meer afspreken. Daarna praatte we bijna niet meer en nu kijken we elkaar niet eens meer aan. In het begin deed het echt super veel pijn, maar nu kan ik er alleen maar boos om worden.

34: Je horoscoop van vandaag en of het klopte?
Horoscoop van Elle
Alles wat met communicatie te maken heeft, wordt vandaag gespannen en beladen. Komt doordat Mercurius ruziemaakt met Saturnus, jouw belangrijkste hemellichaam. Mensen houden hun gedachten en gevoelens voor zichzelf, en dat maakt het er natuurlijk allemaal niet beter op.
Ik kan met recht zeggen dat dit dus totaal niet klopt. Ik heb vandaag juist een goed gesprek gehad met mijn vader, en gezellig bijgekletst met vriendinnen. 


35: Woorden die jou inspireren en waarom?
Dat is het zinnetje "push it to the limit, give it more". Dit komt uit het liedje more - Usher. Dit inspireert mij omdat het kracht geeft om door te gaan, er het beste van te maken. Dat je het beste uit jezelf kan halen. En dat is toch wat ik in het leven wil, zorgen dat ik het beste eruit haal wat ervoor mij inzit, op welk gebied dan ook. 

36: Wat vind je van je vrienden?
Mijn vrienden zijn de liefste mensen die erzijn. Ze zijn er altijd voor me, ze kunnen me laten lachen en het is altijd gezellig. Meer kan ik er niet over zeggen, het zijn super mensen! 

37: Wie ben je?
Ik zal hier een korte beschrijving geven, als jullie mijn blog al langer volgen weten jullie het meeste waarschijnlijk al.
Ik ben Jasmijn, ik ben 16 jaar en ik zit in VWO 4. Ik heb een zaterdag baantje, en ben graag met mijn vriendinnen. Sinds kort ben ik gek op hardlopen en doe dit dan ook drie keer in de week. Verder sport ik eigenlijk niet. Ik houd totaal niet van fietsen daarom ben ik ook bezig om mijn scooterrijbewijs te halen. Ik houd erg van make-up, kleding, schoenen en tassen, en kan dan ook uren winkelen.  


38: De gedachte over onze generatie?
Aan de ene kant ben ik er trots op om bij deze generatie te horen, omdat we zoveel goede dingen kunnen doen, en samen tot veel dingen komen. Maar er is ook een keer zijde aan deze generatie. Er gebeuren heel veel dingen waardoor ik zou willen niet met deze generatie geassocieerd te worden. Maar over het algemeen ben ik wel blij om bij deze generatie te horen.

40: Over welke delen van je lichaam krijg je vaak complimenten?
De meeste mensen vinden mijn ogen heel mooi. Ze zijn een soort mengeling. Ze hebben een grijze rand en meer naar de pupil toe worden ze lichter en meer blauw. En om de pupil heen zitten een soort goud-achtige spikkeltjes.
En veel mensen vinden mijn blonde steile haar wel mooi.

41: Schrijf een brief naar jezelf waar je alle punten noemt die je goed vind van jezelf.
Omdat een brief een beetje lang is zal ik de punten opnoemen die ik erin zou zetten.
1. Je ogen zijn mooi.
2. Je houd vaak vol.
3. Je bent er bijna altijd voor je vrienden.
4. Je geeft echt om andere mensen.
En ik moet eerlijk toegeven dat ik verder even niks kan bedenken.

42: Wat zou je doen als je beste vriendin zou overlijden?
Waarschijnlijk heel hard huilen, en niet weten hoe ik verder zou kunnen zonder haar. Ik vertel haar alles, en ik doe alles met haar, dus zonder haar zou ik niks zijn. Ik zou waarschijnlijk veranderen in een hoopje verdriet die zichzelf opsluit op der kamer.

43: Is het mogelijk om te liegen zonder iets te zeggen?
Ik denk het wel, als iemand je vraagt of  het goed ging, en je knikt terwijl het slecht ging dan lieg je zonder woorden. Ik zou ook niet weten hoe anders haha. 

44: Wanneer is het tijd om je niet druk te maken over de mogelijke gevolgen, maar gewoon te doen waarvan jij denkt dat het goed is?
Dat weet je wanneer het zover is. Meer kan ik er niet over zeggen. 

45: Wanneer heb je voor het laatst wat nieuws geprobeerd?
Vandaag nog, ik heb vandaag voor het eerst met hardlopen de 5 km gelopen, en hier ben ik zeer trots op!



Welke punten over jezelf zouden jullie in een brief zetten als je een brief naar jezelf zou schrijven over je goede kanten? Laat het me weten

Tot de volgende keer,
x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen