vrijdag 10 mei 2013

my everyday make-up

Hi,
vandaag voor jullie een artikel waar ik vertel welke make-up ik elke dag draag. Ik zal zoveel mogelijk proberen te vertellen waar ik de producten gekocht heb, en hoe duur ze waren maar van veel weet ik dat ook niet meer. Enjoy!

1. #01 Foundation Hema €3,00

Zoals jullie waarschijnlijk al hadden gemerkt, heb ik een zwak voor HEMA make-up. Ik vind het altijd fijn in gebruik, en de prijs is zeer aantrekkelijk. Zo ook deze foundation die ik elke dag gebruik. Ik heb nummer 01 omdat deze perfect bij mijn lichte huidje past. Het is een fijne foundation die mijn oneffenheden redelijk verbergt. 

2. Compact powder HEMA #21
Deze poeder, (ook van de HEMA hihi) draag ik over mijn foundation heen. Dit om nog wat extra dekking te creëren en om mijn gezicht mat te maken. De foundation die ik gebruik is een cream foundation, waar mijn gezicht erg van gaat glimmen. Vandaar de poeder die ik eroverheen draag. De prijs ben ik helaas vergeten.

3. HEMA concealer #01 €4.25
Ik gebruik elke dag concealer onder mijn ogen, en op oneffenheden op mijn huid. Dit omdat ik bijna altijd last heb van donkere kringen, en gewoon een wat slechtere huid heb. Ik draag de concealer onder mijn foundation, omdat hij niet perfect matcht met mijn huid, maar als ik er foundation over draag zie je daar gelukkig niks van! Ik vind het een fijne concealer omdat hij goed dekt, en mijn huid er niet meer zo moe uitziet. Ook deze komt bij de HEMA vandaan.

4. Etos Blush #006 €2.99
Dit is een roze blush waar ik dol op ben. Zoals je ziet is hij nog redelijk nieuw. Dit omdat ik hem pas geleden heb gekocht, en een andere blush hiermee heb vervangen. Het geeft een roze gloed waardoor het lijkt of je een hele tijd buiten bent geweest. Een frisse lente-look dus.

5. NYC mascara kruidvat €3.99
Voor de gene die mijn blog al wat langer volgen, kunnen zich misschien de shoplog van pasgeleden nog wel herinneren, waarin ik vertelde dat ik wat nieuwe beauty spulletjes had gekocht. O.a. ook deze mascara waar ik heel erg blij mee ben. Hij doet veel voor mijn wimpers, en laat ze ook echt meer krullen. 

7. Catrice eyeliner #010 'dating Joe Black' 


Deze eyeliner vind ik zeer fijn, omdat hij een dun kwastje heeft. Ook is hij vloeibaar, en dan ben ik al snel verkocht, want ik kan veel beter met vloeibare eyeliner overweg dan met bijvoorbeeld een oogpotlood. De ene dag draag ik gewoon een dun lijntje, en de andere dag maak ik er bijvoorbeeld een wing van. Net waar ik zin in heb, en hoe ik zit met de tijd.

8. Essence oogpotlood #1
Dit potlood gebruik ik op de waterlijn van mijn ogen. Ik vind dit een fijn potlood, omdat het goed dekt, en een tijdje blijft zitten bij mij. De prijs van dit product ben ik helaas vergeten, omdat hij, zoals je aan de lengte kan zien, al een tijd in mijn bezit is.

Wat is jullie everyday make-up? laat het me weten.

Tot de volgende keer,
x Jasmijn








2 opmerkingen: