zondag 19 mei 2013

Review - HEMA eyebrow kit

Hi,
Vandaag is het weer tijd voor een review, deze keer over de eyebrow kit van de HEMA. Ja weer HEMA make-up haha.
Het doel van een eyebrow kit is om je wenkbrauwen op de vullen, en eventueel groter en voller te maken. Ik gebruik een eyebrow kit omdat je maar de helft van mijn wenkbrauwen ziet als het ware. Alleen de voorste helft heeft een donkerde kleur dan de andere helft, waardoor ze heel klein en dun lijken. 

Ik gebruik nummer 02 van de serie, er zijn 4 nummer verkrijg baar. Nummer 2 is een beetje bruin terwijl ik donkerblonde haren heb. Maar hij matcht als het ware perfect. 

Bij de kit inbegrepen zit een schuin afgesneden borsteltje. Het borsteltje kan je vinden aan de zijkant van het bakje, in een soort laatje waar open op staat. Ik zeg dit even omdat het bij mij even duurde voor ik het gevonden had hihi. In de doos zitten ook drie wenkbrauw sjablonen, waar ik alles behalve tevreden over ben. Er zijn drie maten, small, medium en full. Ze zijn bedoeld om over je wenkbrauw te houden en dan zo goed de vorm te kunnen bepalen en op te vullen. Allereerst zijn de sjablonen veel te groot voor mijn wenkbrauwen, waardoor de hoek ook niet op een goed punt valt, en je deze dus niet kan gebruiken en je het op je gevoel moet doen. Niet dat het dan niet gaat maar je hebt misschien wat meer oefening nodig.
En ten tweede zie je niet veel verschil, naar mijn mening, tussen de drie maten.

Over de kit zelf ben ik zeer tevreden. Zoals ik al zei sluit de kleur voor mij persoonlijk goed aan, en blijft het heel de dag zitten. Je hoeft echt niet veel te gebruiken om je wenkbrauwen al voller te laten lijken. Je kan ze makkelijk bijteken met het borsteltje, wat erg fijn in gebruik is ondanks dat hij zo klein is. Ik heb altijd een hekel aan kleine borsteltjes maar deze werkt fijn. De kit is ook makkelijk om mee te nemen, omdat hij zo klein is past ie makkelijk in je tas, en het borsteltje gaat ook gemakkelijk mee door het vakje onder de kit.

Hieronder foto's van zonder de kit, en met de kit:
Zonder de kit
Met de kit
Zoals je ziet is mijn wenkbrauw iets donkerder en voller. Ook is mijn wenkbrauw nu wat minder hoekig.
Ik zou de kit zeker aanbevelen omdat hij zeker helpt, en makkelijk in gebruik is. Je kan de kit halen in elke HEMA voor €6.00

Gebruik jij iets voor je wenkbrauwen? Laat het me weten.

Tot de volgende keer,
x Jasmijn


1 opmerking:

  1. je foto's moeten beter! vooral de onderste twee. te donker waardoor je het niet kan zien, zonde. de foto's moeten echt veel beter!

    BeantwoordenVerwijderen