woensdag 8 mei 2013

Review - Rituals Body cream

Hi,
eindelijk weer een artikel. Ik de afgelopen anderhalve week heel weinig artikels geplaatst. Dit omdat ik heel erg weinig tijd heb gehad. Ik mag dan wel vakantie hebben, maar ik heb erg weinig tijd voor mezelf. Ik moet veel extra werken deze weken, heb veel met vriendinnen afgesproken om dingen te doen waar we anders geen tijd voor hebben, en ik kan eindelijk weer eens dingen doen waar ik heel lang niet aan toe kwam, zoals een goed boek lezen. Vandaar dat ik even een tijdje geen artikelen meer heb geschreven, ik hoop dat jullie het me vergeven hihi. Ik ga proberen weer wat meer te plaatsen!

Dus vandaag een review voor jullie. Over de Rituals 'Magic Touch  ultra rich, whipped body cream'.



Ik ben dol op Rituals. De geur is vaak heerlijk, en de producten zijn fijn met het gebruik. Het is alleen jammer dat het wat duurder is dan andere merken. 
De body cream heeft een romige structuur waardoor hij gemakkelijk aan te brengen is. Ik weet niet goed waar je het mee kan vergelijken maar het is heerlijk aan te brengen, precies zoals de crème ook belooft.

De geur is heerlijk.  Hij ruikt naar organische kersen  en rijstmelk. Ik kan de kers er  niet uithalen, en hoe rijstmelk ruikt weet ik niet, maar samen is het heerlijk.
De crème belooft dat hij je huid voed en verzorgt. En dat doet ie zeker! Ik gebruik de crème zelf altijd voor mijn benen omdat die altijd erg droog zijn bij mij. Je moet de crème wel elke dag aanbrengen, anders worden je benen weer erg droog. Dat is bij mij in ieder geval wel zo. Maar als je het trouw elke dag aanbrengt loop je nooit meer in je korte broek te kijken naar je benen van: ik moet ze misschien maar twee keer per dag insmeren.  
Deze body cream raad ik dan ook zeker aan. Hij is te koop bij alle verkooppunten van Rituals voor €15,00 en dan heb je een pot van 200ML

Koop jij wel eens wat van de Rituals? Laat het me weten.

Tot de volgende keer,
x Jasmijn















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen