woensdag 22 mei 2013

Shoplog (HEMA, kruidvat en een kapperssalon)

Hi,
ik ben alweer wezen shoppen haha. En omdat shoplogs mijn best bekeken artikelen zijn, had ik het idee dat jullie dit altijd leuk vinden om te lezen, dus dacht ik laat ik er weer een shoplog van maken, enjoy!
HEMA schoolagenda 2013-2014 €6.95
Ik heb een schoolagenda voor volgend jaar. Ik weet dat het nog geen einde van het jaar is, en dat het nogal vroeg is om het nu te halen, maar met agenda's ben ik altijd vroeg omdat ik altijd bang ben dat ze op zijn haha. Dit jaar ben ik voor een HEMA agenda gegaan, omdat ik van de andere merken geen leuke zag, en ik deze super leuk en lief vond. Zoals jullie wel kunnen merken koop ik aardig veel bij de HEMA, en ik haal er dan ook altijd al mijn schoolspullen, gewoon omdat ik het leuk vind hihi. Je kan deze agenda halen in elk HEMA filiaal voor €6,95.

Catrice BB-cream €5,99
Ik heb eindelijk een bb-cream. Het heeft een tijdje geduurd voordat ik overtuigd was en er ook één heb aangeschaft. Ik heb voor deze gekozen omdat hij één van de goedkopere is waar ik goede reviews over heb gelezen, en hij ook nog eens een goede dekking geeft. Dat is ook 1 van de reden dat ik eerst niet van mijn foundation afwilde, omdat ik niet die dekking kwijt wilde. En ik las vaak dat BB-cream een mindere dekking geeft, maar we gaan deze van catrice met goede moed uitproberen. Je kan de BB-cream halen bij de kruidvat voor €5,99.

Catrice Ultimate shine lippenstift 240 'and the oscar goes to' €3,99
Ik moet vol schaamte vertellen dat dit de eerste lippenstift is die ik ooit koop. Ik heb een hele periode gehad dat ik lipgloss heel veel mooier vond, maar het voelt niet fijn op je lippen, het plakt veel en het is er snel weer af. Ik wilde al een hele tijd over op de lippenstift maar om de een of andere reden kocht ik er nooit één. Maar dit is nu verleden tijd, want de eerste lippenstift is dan toch echt een feit haha. Ik heb voor deze gekozen omdat ik het een mooie kleur vind, die goed bij mijn huid past, en ik ben voor catrice gegaan omdat ik dit een fijn en goed budget merk vind. Het is zoals je hier onder kan zien een goed gepigmenteerde lippenstift. Je kan deze lippenstift bij de kruidvat halen voor €3,99.




Tangle teezer €15.95
Sommige meiden zullen er misschien al wel van gehoord hebben, maar de tangle teezer is een nieuw soort borstel. Hij is verschillend van de borstels die we al hadden omdat deze beter de klitten en knopen uit je haar haalt, en hierbij je haar niet breekt zoals andere borstels wel doen. De 'pinnetjes' bewegen met je haar mee, waardoor ze veel zachter door je haar gaan, en het zo niet beschadigen, maar de klitten er wel goed uit kunnen krijgen. Het lijkt een beetje op een paardenborstel had ik zo het idee, maar hij werkt erg lekker, en hij doet minder pijn om de klitten eruit te halen. Het is zeker een aanrader en hij is in allerlei kleuren te krijgen in kapperszaken, maar je moet er wel aardig wel geld voor neerleggen in vergelijking met een normale borstel, hij kost namelijk €15,95.

Dit was het weer voor vandaag, laat even weten wat je ervan vond.

Tot de volgende keer,
x Jasmijn












Geen opmerkingen:

Een reactie posten