donderdag 9 mei 2013

TAG - first things

Hi
Vandaag weer een Tag voor jullie. De First things tag. Het zijn vragen over dingen die je voor de eerste keer deed. Geen intieme, maar hele normale vragen. Hierdoor leren jullie mij weer een stukje beter kennen, Enjoy!


Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt?
Het eerste wat ik altijd doe als de wekker afgaat, is nog tien minuten doorslapen. Ik zet mijn wekker expres iets eerder, zodat als de wekker gaat, ik nog even kan blijven liggen in zo'n half slapende toestand. Daarna ga ik naar de badkamer en haal ik mijn lenzen eruit. Ik heb van die speciale nacht lenzen, je draagt ze 's nachts, zodat je overdag geen lenzen of bril hoeft te dragen. Erg handig, zeker een aanrader voor mensen met een bril/lenzen.
Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Ik ga nooit naar de sportschool. Dit komt omdat ik het veel leuker vind om buiten hard te lopen, dan op zo'n band. Dus het eerste wat ik doe als ik ga hardlopen is even een stukje warm lopen, en daarna lekker mijn spieren oprekken om blessures te voorkomen.

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school
Wat drinken met die familieleden die thuis zijn. Meestal is dit mijn moeder, dus drinken we even gezellig wat samen en kletsten we over hoe mijn dag was, en daarna ga ik aan mijn huiswerk beginnen.
Eerste auto
Ik mocht willen dat ik een auto had haha. Ik heb ook nog geen rijbewijs. Wat ik wel heb is een scooter :). Hier heb ik ook nog geen rijbewijs voor maar daar ben ik hard aan bezig. Mijn eerste scooter is dus een sym mio. 

Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Ik heb gelukkig nog nooit een ongeluk gehad. Mijn eerste en enige verkeersovertreding was dat ik een keer zonder licht fietste in het donker, omdat mijn lamp die morgen kapot was gegaan toen mijn fiets omviel. Dat is het enige wat ik echt verkeerd heb gedaan in het verkeer dat ik nog kan herinneren, ik houd me meestal aan de regels haha.
Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Lerares, dat heb ik als eerste geroepen wat ik me nog kan herinneren. Dan zette ik als mijn knuffels in een kringetje, en dan ging ik ze voorlezen, en leren schrijven enz. Ook hadden mijn zus en ik Baby Born poppen, die we als echte kinderen behandelde en daar gingen we dan schooltje mee spelen.

Eerste keus qua drinken
Milkshakes en smoothies! Ik vind het heerlijk, smoothies lus ik in bijna elke smaak, en van milshakes lus ik alleen banaan en vanille, maar daar ben ik dan ook verslaafd aan.  Voor deze dingen mag je me altijd wakker maken.
Eerste keus dessert
Chocolade taart. Zodra ik dat op een dessertkaart zie staan kijk ik niet eens naar wat ze verder nog hebben. En als ze nou geen chocolade taart hebben, ga ik meestal voor tiramisu.
Eerste liedje dat in je opkomt
For me....Formidable
Eerste grote aankoop
Dat was mijn Ipod touch zo'n twee jaar geleden. Ik heb hem nog steeds, ik gebruik hem niet zo heel veel meer, maar hij is er nog haha.
Eerste baantje
Oppassen, wat ik nog steeds af en toe doe. Ondertussen heb ik ook een zaterdagbaantje erbij, maar ik pas nog steeds af en toe op. En ik vind het heerlijk, want ik heb twee schatjes van oppaskinderen.
Eerste keer in het vliegtuig

Ik moet bekennen dat ik nog nooit gevlogen heb. We gaan dan ook altijd naar Nederland op vakantie, de enige keer dat ik in het buitenland ben geweest, was toen ik met school een weekje naar Berlijn ben geweest. En toen gingen we met de bus hihi.

Dit was het weer, ik vond het een leuke tag om te doen, en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Wat is jullie eerste keus dessert? Laat het me weten.

Tot  de volgende keer,
x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen