zondag 16 juni 2013

Get to know me better tag

Hi,
Vandaag heb ik weer een tag voor jullie, de ‘get to know me better’-tag. Dit omdat ik het idee heb dat jullie mij nog niet heel erg goed kennen, en jullie het misschien wel leuk vinden wat over mij te weten te komen, Enjoy!




Geboortejaar?
Ik ben geboren in 1997

Hoe lang ben je?
Ik ben ong, 1.65 m.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Het eerste waar ik aan dacht was wat ik had gedroomd, was een hele bizarre droom. En het tweede waar ik aan dacht was mijn vriend, en aan het ons gesprek van de avond daarvoor.

Waar ben je op dit moment?
Op mijn oppasadres

Single/relatie?
Zoals je net al kon lezen heb ik een lieve vriend, vandaag precies drie weken. Nog niet zo heel lang dus, maar ik ben erg dol op hem hihi.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Een beetje chaotisch, maar meestal gezellig en spontaan.

Guy/Girlcrush:
Er is niet echt een bekend iemand waar ik een ‘crush’ op zou hebben.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Op het moment wil ik graag slapen, ik schrijf dit op zaterdag, na een lange dag werk, en na een lange vermoeiende week. Wat ik echt graag wil is dus even mijn verloren slaap inhalen.

Wat is je doel in het leven?
Lekker cliché, maar we gaan toch voor het gelukkig worden, trouwen, kinderen krijgen enz. Afstuderen en een leuke baan krijgen. Mijn eigen huisje waar ik dolgelukkig mee kan zijn, een man van wie ik veel houd en lieve, leuke kinderen.

Waar ben je bang voor?
Dat ik mensen kwijtraak die heel veel voor me betekenen. Dit is een angst geweest die altijd al in me zat, en zal er waarschijnlijk ook altijd blijven.

Heb je je rijbewijs?
Ik heb vorige week mijn scooterrijbewijs gehaald, waar ik zeer blij mee ben.


Nagellak of lippenstift?
Nagellak, omdat ik dat toch wel elke dag op heb. Meer omdat het langer blijft zitten maar toch haha. Lippenstift draag ik alleen naar feestjes of speciale gelegenheden, maar niet zomaar naar school of werk.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer, alles lijkt zoveel beter in de zomer. Ik ben sowieso iemand die van warmte houdt, en ik zit dan ook meteen buiten zodra de temperatuur het toelaat. Zodra de zon schijnt ben ik meteen een stuk vrolijker.

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja trouwen lijkt me geweldig. De belofte die je naar elkaar maakt, is zo ongelofelijk mooi en groot dat ik dat ooit met iemand wil afleggen.

Ben je een healthy-freak?
Nee niet heel erg. Ik probeer de laatste tijd wel veel meer op m’n eten te letten, dat ik niet meer zoveel vet en ongezonde dingen eet, en ik hardloop. Maar niet overdreven dat ik geen ongezonde dingen meer eet, want die eet ik nog meer dan genoeg hihi.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb blond haar, tot net boven mijn ellebogen.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Op het moment wacht ik met smart op mijn Eyes Lips Face bestelling (komt nog een post over). En dan wacht ik het meeste op mijn oogschaduwpalet.

Heb je tattoos?
Nee en ik wil ze ook niet waarschijnlijk.

Heb je piercings?
Alleen oorbellen, verder hoef ik ook niks.

Draag je een bril?
Ik draag lenzen, telt dat ook?

Wat is jouw perfecte pizza?
Dat is toch pizza margherita. Ik ben heel moeilijk met eten, en vind veel dingen ook niet lekker, waardoor ik vaak bij de neutrale dingen uitkom.

Favoriete eten/drinken?
Eten: vooral Italiaans, je kan me bijvoorbeeld wakker maken voor een lekker pasta met bijvoorbeeld zalm
Drinken: Mango-smoothie

Wat is je favoriete parfum?
Nina Fantasy van Nina Richi

Wat is het laatste wat je kocht?
Mijn Eyes Lips Face bestelling, of misschien mijn lunch van vandaag maar dat is minder interessant voor jullie hihi.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Klaarmaken om weg te gaan voor werk.


Favoriete ijsje?
Italiaans schepijs in de smaken banaan en mango.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik ben een hevige slapen, ik kan uren achter elkaar slapen.

Wat zijn je plannen voor 2013?
2013 is al een tijdje bezig, maar mijn plannen waren:
Beginnen met hardlopen (gelukt), overgaan ( bijna zover), en verder had ik niet echt concrete plannen,  meer dingen doen die ik leuk vind.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Ik heb 2 kussens op mijn bed (tweepersoonsbed) maar ik slaap er maar op 1.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Avond, in de avond kan ik zo actief en productief zijn, dan kan ik hele werkstukken schrijven, en ’s ochtends zou ik dan nog geen letter op papier krijgen. Ik schrijf nu, 10 uur s avonds, ook een aantal blogposts achter elkaar, omdat ik het nu voor elkaar kan krijgen.

Ben je geordend of rommelig?
Rommelig, terwijl ik daar helemaal niet tegen kan. Soms heb ik een opleving dat ik even heel geordend word, maar dat houd vaak niet lang stand.

Wat wil je op dit moment graag zien?
De Titanic, ik wil die film al zo ongelofelijk lang zien, ik kan haast niet meer wachten.


Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
VWO-diploma gehaald, afgestudeerd aan de universiteit, een goede baan, een leuk huis en ik hoop over 10 jaar getrouwd te zijn.

Wie mis je op dit moment?
Mijn opa’s die ik helaas niet meer in mijn leven heb.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Mijn haar, omdat het nu precies de goede kleur is. (geverfd, dat wel)

Ben je verlegen?
 Soms, ligt eraan hoe ik me die dag voel, en wie er om me heen is.

Heb je een accent?
Nee niet dat ik weet haha.

Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb een zus van 18.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? 
Ik ga van maandag t/m vrijdag naar school, vaak lange dagen. ’S Avonds huiswerk maken en internetten hihi. Op vrijdag en zaterdagavond met vrienden en vriendinnen afspreken. Zaterdag overdag werken, en de zondag verschilt nog al. Ik probeer nu ook zo vaak mogelijk bij mijn vriend te zijn, en school is bijna afgelopen dus dan veranderd dat ook weer.

Wat vonden jullie van deze tag, kennen jullie mij nu iets beter? Laat het me weten.

Tot de volgende keer,

x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen