zaterdag 15 juni 2013

Mijn Youtube inspiratie

Hi,
Ik ben altijd met make-up bezig, heerlijk vind ik het om lekker te tutten en nieuwe make-up te gaan kopen. Maar niet alleen make-up, ook gewoon huidverzorging, fashion en haar-dingetjes. Eigenlijk gewoon alles wat met uiterlijk te maken heeft. Maar ik bedenk dat niet allemaal zelf, ik haal inspiratie van Youtube, en ik zal voor jullie nu mijn grootste inspiratie bronnen op een rijtje zetten.


1.    Beautygloss:


Laten we in Nederland beginnen, veel van jullie zullen haar wel kennen Mascha Feoktistova A.K.A. Beautygloss. Waar zal ik beginnen? Mascha is de reden dat ik begonnen ben met bloggen. Ik volgde haar blog al een tijdje, en ze maakte me zo ongelofelijk enthousiast over het bloggen dat ik zelf ook begonnen ben. Ik ben vooral dol op de make-up tutorials die beautygloss maakt. Ze zijn zo verschillend allemaal dat er voor elke gelegenheid een look is, en voor elke huidsoort iets passends is. En ik vind dat Mascha leuke, gezellige filmpjes maakt, met een beetje humor tussendoor. Beautygloss is niet alleen make-up maar ook veel huidverzorging, waar ik veel aan heb. Mascha staat bij mij echt op nummer 1!

2.    Luxy hair

Luxy hair is een channel van de zusjes Mimi en Leyla. De zusjes zijn ook eigenaar van de Luxy hair extentions. Ze maken video’s op youtube over leuke, en meestal simpele hairstyles die goed te begrijpen zijn, en ook goed na te maken zijn. Voor veel gelegenheden hebben ze de leukste hairstyles, met en zonder extensions.

3.    CutePolish

CutePolish is toch wel de koningin van de nailart op youtube. Ze post elke week op zondag de leukste, vaak makkelijke nailart designs. Ze legt ze goed uit, en maakt het voor ons zo gemakkelijk om nagels te hebben die eruit zien alsof je zo uit de salon komt lopen. De designs zijn allemaal lekker verschillend, en ze maakt vaak ook gebruik van de thema’s van het jaar, zoals lente, kerst, Valentijnsdag enz.

4.    Tanya Burr

Ik heb sowieso al een voorliefde voor engelse youtubers, en Tanya Burr maakt de mooiste make-up looks. Ze legt altijd goed uit hoe ze het maakt, en ze is heel duidelijk over welke producten ze gebruikt. Het enige jammere is, is dat ze heel veel Mac gebruikt, een merk wat ik helaas niet kan betalen hihi.

5.    Teskuh

We zijn begonnen in Nederland, en we eindigen ook weer in Nederland, met Teske. Veel van jullie zullen haar ook wel kennen. Teske is eigenlijk een mix van alles wat ik leuk vind, lifestyle, fashion, make-up en verzorging. Het leukste aan Teske vind ik dat ze ook vaak budget producten gebruikt, iets waar ik veel aan heb, aangezien ik, en veel andere met mij, niet veel geld hebben voor make-up.

Wie zijn jullie favoriete Youtubers? Laat het me weten

Tot de volgende keer,
x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen