woensdag 5 juni 2013

review NYC Big Bold Curl mascara

Hi,
vandaag heb ik voor jullie een review van de Big Bold Curl mascara van NYC.
Ik gebruik deze mascara nu een aantal weken, en ik ben er zeer blij mee. Ik heb een tijd de andere versie van deze mascara gebruikt, de Big Bold Black van NYC. En nu hebben ze ook een nieuwe variant op de markt gebracht. Ik was al erg enthousiast over de andere versie, dus je kan je voorstellen dat ik mijn geluk niet op kon toen ik ontdekte dat er ook een krullende versie van was. Ik heb best rechte wimpers, en een wimperkruller werkt niet bij mij, dus besloot ik voel moed dit te gaan proberen.

Zonder mascara

met mascara

Zoals je kan zien is er echt een groot verschil tussen de twee foto's. Mijn wimpers hebben echt meer lengte gekregen, en er zit zelfs een klein beetje krul in! Ik ben dol op deze mascara en zal hem zeker vaker gaan kopen. 
Ben je ook geintereseerd in deze mascara? Je kan deze mascara halen voor €3.99 bij de kruidvat.

Welke mascara gebruik jij altijd?

Tot de volgende keer,
x Jasmijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten