vrijdag 21 juni 2013

Unboxing - ELF bestelling

Hi,
vandaag heb ik voor het eerst een unboxing artikel voor jullie. Vorige week vrijdag had ik voor het eerst een bestelling op Eyes Lips Face geplaatst, en vandaag, precies een week later kwam hij eindelijk binnen. Ik had er heel de week op zitten wachten, dus kon niet wachten om hem open te maken! Hier zijn voor jullie de foto's en de swatches, Enjoy!

1. Blushes
Als eerste had ik twee blushes besteld van de studio lijn. Ik heb gekozen voor een roze kleur genaamd: 'Tickled pink' en voor een wat neutralere kleur genaamd: 'Peachy keen'. 

Links: Tickeld pink, Rechts: Peachy keen
Bij de roze was ik eerst bang dat hij iets te roze zou zijn voor mijn huid, maar het is een mooie zachte roze kleur, die je goed bij een romantische look kan gaan gebruiken. Hij is mooi gepigmenteerd, en niet erg korrelig. 
De Peachy keen zou ik wat eerder bij een everyday look gebruiken, omdat hij toch best neutraal is. Hij is een heel stuk korreliger dan de andere, en je hebt al snel heel veel poeder op je kwast, dus je moet zeker oppassen dat je niet te veel gebruikt. 
Je kan beide blushes voor €4,00 kopen.
Links Peachy keen, rechts Tickeld pink

2. Lippenstiften
Als tweede had ik twee lippenstiften gekocht. Eentje van de Mineral-lijn voor €5,00 en eentje van de Essentiel-lijn voor maar €1,00. Van de Mineral-lijn heb ik de kleur 'Barely Bitten' en van de Essentiel-lijn de kleur: 'Charming'

Links Barley bitten, rechts Charming
Zoals je ziet is er echt verschil tussen de twee lippenstiften qua verpakking. De lippenstift van €5,00 zit er luxer uit, en draait makkelijker dan de lippenstift van €1,00. Qua kleur lijken ze zo op het eerste gezicht wel heel erg op elkaar. Bij barley bitten zitten er een kleine gouden glitter in die je bijna niet kan zien, maar hij is er wel. 
Links Barley bitten, rechts Charming
Zoals je ziet hebben ze allebei een mooie pigmentatie, en is er toch ook zeker een verschil tussen de twee kleuren. Je kan ook in gebruik het verschil in de prijs merken, de duurdere is wat makkelijker uit te smeren over je lippen, de goedkope is een beetje stug. 

3. Oogschaduw
Allereerst had ik dit kleine doosje van €1,00 genaamd: Pretty 'n Pink gekocht. Het is een doosje waar je een mooie ooglook voor een frisse blik mee kan maken. Het is lief en zacht, geschikt voor de zomer dacht ik zo.
De pigmentatie zou naar mijn mening iets beter mogen, maar voor maar €1,00 mag ik zeker niet klagen! De oogschaduw is ook niet korrelig, iets wat ik eigenlijk wel had verwacht. Dit doosje is zeker een aanrader voor deze prijs.

Als tweede kocht ik een oogschaduw palet met 48 kleuren voor maar €6,00 de duurste aankoop van allemaal.
Het little black beautybook in de kleuren: 'warm'. Warm houd in dat het vooral bruin tinten zijn, en een paar groen/blauwe kleurtjes. Alleen maar warme kleuren hihi. Hij doet zijn naam zeker eer aan want hij was kleiner dan dat ik had verwacht. De buitenkant is van een soort nepleer, want zeer chic staat. 
Ik heb de kleuren helaas nog niet uitgeprobeerd, ik vond 48 een beetje veel om te swatchen, maar daar zal ik nog een artikel over schrijven als jullie dat wensen.

4. Kwasten
Als laatste had ik nog drie kwasten gekocht, die per stuk maar €1,00 kosten. Van links naar rechts zie je: een blendingkwast, een oogschaduw kwast, en een 3-in-1 kwast. De 3-in-1 kwast kan je gebruiken om je bronzer, blush of andere losse poeder goed aan te brengen. Hij heeft een schuine kant waardoor je de bronzer en blush heel precies kan aanbrengen, dus ik ben zeer benieuwd of het gaat werken!

Hebben jullie wel eens want van het merk E.L.F. besteld? Laat het me weten!

Tot de volgende keer,
x Jasmijn











1 opmerking: