donderdag 4 juli 2013

Shoplog Leiden en Amsterdam

Hi,
alweer een shoplog, jaja ik shop wat af! Maar omdat shoplogs mijn meest gelezen artikelen zijn weet ik dat jullie het leuk vinden. Vandaag is mijn shoplog van 22 mei voor de 100e keer bekeken! Dat is zo veel, kan het niet geloven :). Maar ik was afgelopen maandag met school in Amsterdam, eerst het rijksmuseum en daarna lekker shoppen. En dinsdag naar Leiden, eerst het rijksmuseum voor oudheden, en daarna weer shoppen. Jullie snappen wel dat ik het nodige heb gekocht, het was mijn eerste keer in Amsterdam en Leiden, dus ik heb enorm genoten. Hier mijn nieuwe aanwinsten, Enjoy!

1. H&M
Ik was al heel lang opzoek naar een strak rokje met een rits aan de voorkant. Leuk om te combineren met een mooi topje, hakken eronder en je hebt zo een leuke feest outfit. Maar een neutraal topje erop, en ballerina's eronder en je hebt een schooloutfit! Heel gemakkelijk te combineren dus. En laat ik dit rokje nu net in de H&M vinden, bij de sale, voor maar €3,00. Je snapt wel dat ik deze dus absoluut niet kon laten hangen.


Ik wilde dit neon topje passen voor bij het rokje. Om te kijken of zo'n soort outfit me zou staan, en dat deed het. En toen had ik maar besloten om ook meteen het topje te kopen, terwijl dat helemaal niet mijn doel was geweest haha. Maar ik ben toch erg blij dat ik hem heb gepast, want ik heb in combinatie met dat rokje een nieuwe feest outfit erbij :). Je kan het topje halen in de H&M voor €7,95.

Dit shortje komt ook van de H&M. Ik was met vriendinnen in de stad, en een vriendin van me stond erop dat ik deze zou passen, omdat ze het echt iets voor mij vond. Ik was eerst niet enthousiast, maar he, passen kan nooit kwaad. Nou wel dus, want het heeft me geld gekost haha. Maar hij was het waard, want hij stond superleuk. Hij heeft me €19,95 gekost. 

2. Abercrombie&Fitch
Als je dan toch in Amsterdam bent, kan je de Abercrombie&Fitch natuurlijk niet voorbij lopen. Het duurde even voordat we hem gevonden hadden, want het ziet er totaal niet uit als een winkel. Maar we hadden hem toch gevonden, en hebben er lang rondgelopen. Het ruikt in heel de winkel zo sterk naar het luchtje van Abercrombie, dat word je af en toe net even te veel, maar verder is de winkel echt geweldig. Ik heb alleen dit ene shirt gekocht, omdat alles zo ontzettend duur is. Voor dit shirt heb ik €36,00 moeten betalen. Nog steeds veel voor zo'n simpel shirt, maar ik kon het niet laten haha.

3. Op=Op shop
Ik ben dol op glasvijlen. Ik had er dan ook 1 in mijn bezit, totdat ik deze per ongeluk over midden brak. Ik kon het ene deel nog wel gebruiken, maar het was niet handig. Dus kon ik deze voor maar €2,75 natuurlijk niet laten liggen.

4. Bart Smit
Jullie zullen wel denken, wat deed je nou weer in de Bart Smit? Maar dat was eigenlijk gewoon voor de lol, we gingen elke winkel in die we tegen kwamen haha. En toen zag ik opeens dat het 3 dvd's voor maar 6 euro was. Supergoedkoop natuurlijk. Dus ik had 2 dvd's gekozen en een vriendin 1 dvd, dus hebben we allebei goedkoop een paar leuke dvd's :).

5. Claire's
Een vriendin en ik hadden in Leiden maar één missie, een gekleurde zonnebril vinden in het model zoals hierboven.  En dat is gelukt bij de claire's voor €6,95. Ik ben deze zomer heel erg dol op alles wat mint groen is, of wat daar op lijkt. Dus moest ik deze natuurlijk hebben! Een vriendin had ze lichtroze versie, en we hebben ze heel de dag opgehad, ondanks dat er bijna geen zon was haha. Ik ben dol op deze zonnebril, nu al :).

Dit was het weer, ik heb twee heerlijke dagen gehad, en Leiden is mijn nieuwe favoriete stad!

Tot de volgende keer,
x Jasmijn








1 opmerking: