zondag 22 september 2013

Herfst ooglook bruin met groen

Hi,
vandaag heb ik voor het eerst een ooglook gecreëerd, met de kleuren koperbruin en donkergroen. Echt een beetje een herfstlook, want het is sinds gister officieel herfst! En dan moet je, naar mijn mening, je make-up daar wel op aanpassen. Vandaar een look met donkerdere warme kleuren. Het is een rustige look, maar voor mij al heel gewaagd door het groen. Ik draag normaal alleen bruin, en het enige waar ik naar durf uit te wijken is roze, allemaal heel naturel. Je ziet mij niet snel met knalkleuren op mijn ogen. Genoeg gepraat, ik hoop dat jullie hem mooi vinden, Enjoy!

Ik heb deze look gemaakt met het palet van Eyes Lips Face: Little black beautybook, warm edition.

Over het gehele bewegende ooglid heb ik een bruine kleur gebruikt, die een warme kopere ondertoon heeft. Dat kan je niet goed zien als hij op het pallet zit, maar zodra je hem op je huid gebruik ontstaat er een prachtige warme ondertoon. 

Voor het groende accent heb ik een donker groene kleur gebruikt, aan de buitenkant van mijn bewegende ooglid, en een klein stukje nog in de crease.  De kleur valt op je huid iets lichter uit dan op het palet. 

Het is helemaal geen heftige of felle look, hij is juist heel rustig, en daarom geschikt voor overdag naar school of naar het werk.



Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en laat even weten of jullie vaker van zulke posts willen zien!

Tot de volgende keer,
x Jasmijn



Geen opmerkingen:

Een reactie posten