maandag 23 september 2013

Swatches essence night club palet #03 dance-til-dawn

Hi,
ik liep van de week de kruitvat in en ik loop de kruitvat weer uit met een nieuwe aankoop, het essence night club glamour to go palet #03 dance-til-dawn. Het is een palet met want donkerde en koele kleuren. Iets wat ik nog totaal niet heb. Mensen die mij al wat langer volgen weten dat ik alleen maar warme naturel tinten draag. Maar ik dacht dit palet is perfect voor een avondje uit. Dan is het toch vaak leuker om wat donkerdere tinten te gebruiken, en voor €3,59 kon ik dit palet niet laten liggen.

De verpakking is simpel, maar elegant, door het doorzichtige plastic weet je meteen met welke kleuren je te maken hebt, wat ik altijd erg prettig vind. Verder sluit het doosje goed en is het een makkelijk formaat om mee te nemen. Er zit verder een kwastje bij met aan de ene kant een sponge applicator, wat ik zelf niet fijn vind, en aan de andere kant zit een kwastje met haartjes, wat naar mijn mening veel te zacht is. Niet fijn om mee te werken dus. 
het palet
met flits, zo wordt duidelijk dat er veel glitters in zitten

Ik heb het palet natuurlijk meteen uitgeprobeerd, ik zal jullie nu de swatches laten zien:
bovenste kleuren van links naar rechts
De kleuren zijn niet geweldig goed gepigmetenteerd, dit hierboven zijn drie, vier laagjes over elkaar heen, en zijn erg korrelig. Na afloop lag m'n hele bureau onder de poeder.  De kleuren zijn verder wel erg mooi, ik ben vooral fan van de high lighter. De wijnrode kleur, nummer 3 op het palet,vind ik hier erg tegenvallen, ik had er meer van verwacht.
Het onderste rijtje van links naar rechts
Ook dit rijtje heeft niet zulke goede pigmentatie, maar na een aantal laagjes krijg je wel mooie kleurtjes. Ik vind voor de meeste linkse, de zilver, heel erg mooi, en ga deze zeker vaak gebruiken!

Het mag dan geen geweldige pigmentatie zijn, en ze zijn wat korrelig, als je goedkoop een avond look wilt maken met donkere kleuren zou ik deze toch aanbevelen. Als je wat meer tijd ervoor neemt, en wat extra laagjes doet krijg je mooie kleurtjes waar je een leuke look mee kunt maken. Ik zal proberen binnenkort een look met dit palet online te zetten.


Ik hoop dat jullie hier iets aan gehad hebben, en laat even weten wat je ervan vond!

Tot de volgende keer,
x Jasmijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten