maandag 23 september 2013

Swatches primark eyeshadow pallete

Hi,
ik ben in de zomer naar primark geweest, en ik heb er nog steeds geen shoplog over gemaakt.... En ik vrees dat deze er ook niet meer gaat komen, sorry hiervoor. Ik ga jullie wel swatches laten zien van het oogschaduw palletje wat ik daar heb gekocht voor maar €2,00. Voor zo'n prijs kon ik het niet laten om hem te kopen en uit te proberen wat voor kwaliteit het was. En wat was ik verbaasd! Ik had namelijk verwacht dat het helemaal niks zou zijn, en het verraste mij zeer positief!



Met dit kleine palletje kan je een mooie smokey eye maken met bruin tinten. Ik ben dol op bruin tinten, dus ik was ook laaiend enthousiast toen ik deze kleuren zag. Bruin, maar toch net iets gewaagder voor mij, omdat het net iets donkerder is dan wat ik normaal durf te dragen.


Zoals ik eerder al zei, ik verwachte niks van dit palletje, ik had het idee dat het totaal geen pigmentatie zou hebben. En ik kon me niet meer vergissen. Ik moet zelfs oppassen met dit pallet dat ik niet in één keer te veel neem en het veel te donker maak. De pigmentatie is ontzettend goed, en ik ben vooral dol op de high lighter. Hij is echt prachtig, en ik moet stiekem toegeven, ik gebruik hem ook wel eens op m'n jukbeenderen haha. 

Ik kan dit pallet zeker aanraden, zeker voor maar €2,00! Je kan het al wel raden aan de toon van dit artikel, ik kan niet meer zonder, en ben ontzettend blij dat ik hem gekocht heb, en zal voortaan niet meer zo snel oordelen over goedkope spullen en ze eerst netjes uitproberen haha.              

Kopen jullie wel eens make-up bij de Primark?

Tot de volgende keer,
x Jasmijn






















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen