dinsdag 26 november 2013

Mijn Lipstick Stash

Hi,
vandaag geef ik jullie een kijkje in mijn lipstick stash. Nu heb ik nog niet zo veel lipsticks, toch wilde ik ze met jullie delen, enjoy!

Ik heb van verschillende merken lippenstiften in mijn bezit. Ik zal ze per merk bespreken.
01. Hema
Ja hoor dat is die weer, de HEMA make-up. Jullie kennen mij ondertussen en jullie weten dat ik veel van de Hema gebruik haha.
Een roze en een hard roze kleur. De linkse licht roze kleur is nummer 02 en de rechter is nummer 20.  Nummer 02 draag ik meer voor overdag en 20 is echt een kleurje voor naar een feestje, ik vind het altijd spannend om die te dragen omdat het een opvallende felle kleur is. Ik laat jullie zo swatches zien in combinatie met een ander merk. De lippenstiften zijn €3.50 per stuk. 

02. Essence
Ook essence is één van mijn favoriete make-up merken omdat het lekker betaalbaar is en vaak goede kwaliteit. 
Dit is een lippenstift uit de nieuwe collectie van essence, nummer 07 natural beauty. Een heerlijke kleur om overdag te dragen bij een everyday make-up look. Hij lijkt aardig donker maar als je hem op hebt is hij precies goed naar mijn mening. 


de swatches van HEMA 02, 20 en essence 07

03. Eyes Lips Face
Sommige van jullie zullen misschien wel mijn artikel over mijn bestelling van Eyes lips face. Hier zaten ook 2 lippenstiften bij. Een goedkope van eyes lips face en een wat duurdere van de studio lijn. 
De kleuren lijken zo op elkaar, maar als je ze draagt is de rechtse veel roder en donkerder dan de linker die meer neigt naar het roze. De linker is wat rustiger en meer voor overdag en rechts wat meer voor een formele gelegenheid. De Linker is charming van de eyes lips face lijn en de rechter is Barely Bitten van de studio lijn.

04. Catrice
Ook Catrice is een favoriet merk van mij, lekker goedkoop er goede kwaliteit. 
De rechter lijkt vrij paars en dat is die ook, je moet er echt van houden en het moet je staan. Ik moet eerlijk bekennen ik heb hem nog steeds niet durven dragen. De linker is wat roder maar niet zoals Barely bitten van de studio lijn van eyes lips face. 
De linkse is nummer 240, and the oscar goes to, en de rechter is nummer 170 play the plum.


van links naar rechts: Barely bitten, charming, and the oscar goes to, play the plum.

Wat is jullie favoriete lippenstift merk?

Tot de volgende keer,

x Jasmijn







Geen opmerkingen:

Een reactie posten