vrijdag 27 maart 2015

My everyday look

Hi,
ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik een my everyday look blogpost gedaan. Maar omdat ik nu andere producten gebruik leek het mij wel leuk om deze blogpost nog een keer te doen. Dus hierbij mijn everyday look!

Dit zijn de producten die ik gebruikt. Van links naar rechts: essence mascara, HEMA eyeliner, catrice velvet foundation, essence dagcreme en catrice compact powder. Ik gebruik altijd eerst een dagcreme omdat ik, zeker in de winter, vaak last heb van een droge huid. En ook is het beter om je foundation niet zo op je huid te smeren, maar om er een laagje tussen te hebben om je huid te beschermen.

Ik laat dit altijd even intrekken en breng vervolgens mijn foundation met de make-up spons aan en daarna op mijn T-zone de poeder. Hierna breng ik voorzichtig een lijntje eyeliner aan en daarna mijn mascara. 



Met mijn haar doe ik vaak niet zoveel bijzonders, ik haal er een borstel doorheen en soms zet ik met een klipje twee plukjes naar achter maar meer doe ik er vaak niet mee. 

Het eindresultaat:


Ik hoop dat jullie deze post leuk vinden!

x Jasmijn



Geen opmerkingen:

Een reactie posten