vrijdag 13 maart 2015

Nieuwste aanwinst

Hi allemaal,

Vandaag heb ik een kleine blogpost over mijn nieuwste beauty aanwinst. Benieuwd? Klik dan snel verder!
 Ik heb een make-up spons gekocht voor het makkelijker aanbrengen van foundation en concealer. Ik bracht dit eerst met mijn vingers en een kwast aan maar dit gaf vaak een streperig effect wat niet erg mooi was. Toen hoorde ik van de Beauty Blender, het gouden (roze) ei in de make-up business. Maar omdat deze ongeveer €13 kost wilde ik eerst een neppe versie uitproberen. Tegen beter weten van alle reviews in ja. Ik heb ze ook gelezen, de ene nog slechter dan de ander. Maar he deze koste maar €4,60 dus waarom ook niet. Ik kan in ieder geval alleen mezelf de schuld geven als het tegen valt.

Ik heb de make-up spons van de catrice gekocht.


Ik ben erg benieuwd hoe het is en of deze echt zo slecht is als de meeste mensen zeggen. Zodra ik hem een tijdje heb gebruikt zal ik een review voor jullie schrijven.

Hebben jullie een make-up spons? Zo ja, de echte of een neppe?

X Jasmijn

3 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd wat jij er van vind! Ik gebruik altijd gewoon een kwast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou het toch bij m'n foundation kwast :)

    BeantwoordenVerwijderen