donderdag 26 maart 2015

review Catrice beauty blender

hi,
een tijdje geleden schreef ik dat ik een make-up spons van de catrice had gekocht en ik had jullie nog een review beloofd. Dus na een tijdje de spons te hebben gebruikt kon ik eindelijk de review schrijven. Benieuwd? Lees dan snel verder.

Ik maak de spons voor gebruik altijd nat en knijp hem goed uit omdat het dan fijner werkt. Ik vind de spons fijn werken, hij is wel hard waardoor hij niet lekker mee veert op je huid. Ook duurt het aanbrengen wat langer dan normaal. Maar je foundation zit wel egaal op je huid wat ik erg fijn vind. Ik heb minder last van strepen, wat ik eerst wel altijd had. 
zonder foundation

met foundation

op de foto's kunnen jullie zien hoe mijn foundation aangebracht is. Ik ben blij met hoe mijn foundation er tegenwoordig uit ziet, maar de werk methode vind ik zelf minder prettig. Het duurt langer en je moet meer foundation gebruiken omdat de spons een deel van je foundation opzuigt. 

Conclusie, omdat de spons maar €4,60 kost vind ik het een aanrader en ik ben zelf blij met het resultaat. Maar gebruik je nu een kwast en je hebt geen last van strepen dan zou ik de spons zelf niet kopen. 

Ik hoop dat jullie iets aan dit artikel hebben gehad.

x Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten