vrijdag 6 maart 2015

Review - Make up revolution Londen Redemption Palette Iconic 3

Hi allemaal,
Ten eerste ik schrijf weer in het Nederlands.  Ik wilde vandaag een review voor jullie schrijven en het was zo moeilijk in het Engels dat ik jullie mijn slechte Engels niet aan wilde doen haha. Het is gewoon heel moeilijk om in een vreemde taal een lange tekst te schrijven heb ik wel gemerkt. Vandaar dat ik weer in het Nederlands over ga.
Vandaag zal ik een review schrijven over het Make-up revolution Londen Redemption Palette Iconic 3 schrijven. Een hele mond vol. Als je benieuwd bent lees dan snel verder!


Dit palette heb ik vorige week van mijn zus gekregen. Ze was een weekendje naar Londen geweest en ze weet hoe graag ik het Naked palette 3 wil hebben. Maar oh die prijs... En toen vond ze dit. Dit palette is bijna een perfecte replica van UD Naked 3! Ik ben mijn lieve zus dan ook erg dankbaar dat ze dit voor mij heeft meegenomen.


Of hij ook in Nederland te koop is durf ik niet te zeggen, wel kan je hem op internet bestellen voor maar 5 euro. 5 euro, dat is toch geen geld zou je zeggen! Maar nu komt natuurlijk de HAM-vraag, is het palette ook goed of gooi je toch 5 euro weg?

Ik kan met overtuiging zeggen dat het zijn geld dubbel en dwars waard is. Hij is super gepigmenteerd en werkt heerlijk.

Zoals je kan zien zijn het hele natuurlijke kleuren met een hint van roze. Perfect voor een natuurlijke every day look, of met de zwaardere kleuren een leuke look voor een avondje weg. 

Ik zal jullie swatches laten zien van de kleuren en ik hoop dat jullie net zo enthousiast worden als ik. Ik excuseer nu vast voor de eerste swatches, ik heb de foto's s avonds moeten maken en doordat het lichte kleuren zijn komen ze niet zo goed uit de verf als ze werkelijk zijn.
Dit zijn de eerste vier kleuren. De witte zie je niet erg goed, maar geloof me als ik zeg dat ook deze een mooi pigment heeft. De tweede kleur is een mooie glimmende roze waar je mooie combinaties mee kan maken. De derde kleur is een bruin/brons kleur met een kleine glitter waar ik nu al verliefd op ben. En de vierde kleur is een iets donkerde matte bruin. 
De vier middelste kleuren zijn zoals je ziet wat zwaarder. De eerste twee hebben een glitter in zich, de laatste twee zijn mat. Ik vind vooral de eerste twee erg mooi. De tweede is naar mijn idee de donkere versie van de Bruin/brons van de eerste foto. Weer vier mooie kleuren waar je veel mee kan.

En de laatste vier zijn de donkerste. Zelf durf ik weinig met donkere kleuren omdat het mij al snel bleek maakt. Maar deze zou je mooi in je crease of op de buitenste V kunnen gebruiken. De eerste twee hebben weer een lichte shimmer, de laatste heeft grove glitters en de derde is meer mat. 

Al met al ben ik erg enthousiast over dit palette. Als ik het met de plaatjes op internet vergelijk van UD Naked 3 vind  ik dat hij erg goed overeen komt. Over de kwaliteitsvergelijking kan ik niks zeggen omdat ik niet in het bezit ben van een UD Naked 3. Maar de kwaliteit van dit palette is wel erg goed, zeker tegen die prijs! Het is nu al mijn favoriete palette en kan hem zeker aanraden!

Laat even weten wat jullie ervan vonden, en tot de volgende keer!

X Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen