dinsdag 24 maart 2015

Shoplog primark voorjaar 2015

Hi,
ik ben gek op de primark, en nu er eentje dichtbij zit kom ik er best vaak. Vandaag ben ik gezellig een dagje met mijn moeder gaan winkelen en heb ik wat leuke dingetjes gekocht die ik graag met jullie wilde delen.  Als je benieuwd ben naar wat ik heb gekocht lees dan snel verder!




Als eerste heb ik een nieuwe bikini gekocht. Ik was alweer een tijdje opzoek naar een nieuwe bikini en deze vond ik erg leuk. Het topje kost €7,- en het broekje kost 5,-. Geen geld toch voor een leuke bikini. De bloemetjes zijn tulpen en violen.


Ook heb ik dit t-shirt gekocht. Het is een dunne stof dus echt iets voor de lente, of in de winter voor onder een jasje. Het shirtje kost €5,-.


Ook heb ik deze short gekocht. Ik ben gek op spijker gemixt met kant dus deze short sprak mij meteen aan. Hij is niet te kort wat  ik ook erg fijn vind. Hij kost €15,-.


Dit is een wit vestje met fransjes wat ik bij Zoe Sugg van Zoella had gezien. Ik vond het zo leuk en toen ik zelf naar de primark ging vond ik hem en wilde ik hem meteen hebben. Perfect voor over een topje of een t-shirt. Je kan hem voor €7,- kopen


Als laatste heb ik dit rugzakje gekocht. Ik heb altijd alleen maar handtassen gehad en als je een lange dag weggaat is het toch eigenlijk wel vervelend. Op vakantie liep ik ook altijd met de rugzak van mijn vriend. En toen ik dit leuke rugzakje zag hangen kon ik het dus niet laten om hem te kopen. Dit tasje was mijn duurste aankoop van €10,-.



Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik gekocht heb en tot de volgende keer.

x Jasmijn


1 opmerking:

  1. Leuke dingetjes heb je gekocht! Vind vooral dat broekje echt schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen