dinsdag 14 april 2015

Gezonde lunch

Hi,
vandaag wilde ik mijn lunch delen die ik gisteren op heb, omdat ik deze lunch zo lekker vind en lang vol heb gezeten ervan.


Het was een simpele lunch bestaande uit twee vitalu volkoren crakers met een plakje gerookte zalm, en een frambozen bosbessen smoothie.

Naar mijn idee is het een gezonde lunch en je krijgt meteen een goede portie fruit binnen. De crackers spreken voor zich. In de smoothie zitten 125 gram frambozen, 125 gram bosbessen, beide bevroren, en ongeveer 2 bekers cocosmelk. Mix ze in een blender en klaar.


De mason jar waar de smoothie in zit is van HEMA en hij is voor €2 te koop.

Wat is jullie favoriete gezonde lunch?

x Jasmijn

2 opmerkingen:

  1. Hmmm heerlijk! Ik zou ook elke dag zo willen lunchen maar het is zo duur en op school kan ik dit niet maken :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. op school zit ik ook aan de boterhammetjes, maar als ik thuis eet vind ik het leuk om te variƫren:)

      Verwijderen